کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها به جهت جذب سرمایه‌گذار در چهارمحال و بختیاری

14 تير 1402 ساعت 15:25

نایب رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه دیگر فعالیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشادرزی چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت برای حضور برای سرمایه‌گذاران است.


به گزارش جهانبین نیوز سعید فیاضی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در این استان پتانسیل‌های خوبی وجود دارد برای مثال گردشگری است که می‌تواند ظرفیتی برای درآمدزایی حتی برای صنعت باشد، زمینه‌ای که مغفول مانده و باید جدی‌تر در این خصوص ورود کنیم.

وی تصریح کرد: بانک‌ها تا جایی که در توانشان باشد همراه هستند اما مشکل اصلی این است که بانک‌ها منابع محدودی در این استان دارند.

نایب رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اتاق بازرگانی در حوزه‌های مختلف کسب و کار در حال اقدام است که شامل کسب و کارهای کوچک، صنایع، معادن، گردشگری و... است.

فیاضی توضیح داد: حوزه دیگر فعالیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشادرزی چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت برای حضور برای سرمایه‌گذاران است.

فیاضی درخصوص مدرسه تاجرپروری، گفت: در این مدارس تلاش می‌شود تا اصول تجارت به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود، حتی به دانشگاه‌ها پیشنهاد شده است که یک واحد با عنوان تاجرپروری در دانشگاه راه‌اندازی کنند.

وی افزود: مبالغ مربوط به صدور کارت عضویت از طریق اتاق بازرگانی صادر می‌شود و اتاق استان هیچ دخل و تصرفی در این خصوص ندارد.

نایب رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کشورهای حوزه اروآسیا، کشورهای همسایه شامل عراق، افغانستان و... هدف صادرات محصولات تولیدی استان چهارمحال و بختیاری هستند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 54459

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54459/تلاش-توسعه-زیرساخت-ها-جهت-جذب-سرمایه-گذار-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir