کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

شهرک‌های صنعتی بزرگ چهارمحال و بختیاری با تانکر آبرسانی می‌شود

14 تير 1402 ساعت 15:03

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در چند شهرک بزرگ چهارمحال هم‌اینک با تانکر آبرسانی انجام می‌شود که این موضوع به دور از شاخص توسعه‌یافتگی است.


به گزارش جهانبین نیوز امین مالکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سخت‌ترین کار در چهارمحال و بختیاری فعالیت تشکلی است.

وی با اشاره به اینکه تغییرات در هیات مدیره‌های شهرک‌های صنعتی از سال‌ها پیش آغاز شد، افزود: خانه صنعت در چهارمحال و بختیاری وجود نداشت اما طی دو سال پیش این خانه در استان شکل گرفت.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اتاق بازرگانی در این استان تشکیل شد تا به عنوان پایه و اساس سه بخش صنعت، معدن و کشاورزی فعالیت و به طرح‌های پیشران توسعه استان کمک کند.

مالکی عنوان کرد: در دور جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری شاهد شکوفایی صنعت، معدن و کشاورزی استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی در زمینه آموزش رتبه برتر را در کشور کسب کرده است، خاطرنشان کرد: نقش اساسی اتاق بازرگانی ایجاد ارتباط دوسویه بین بازرگانان، تجار و بخش خصوصی با دولتمردان است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در برخی موارد در استان و در حوزه صنعت، معدن و تجارت از حداقل‌ها محروم هستیم.

مالکی بیان کرد: یکی از عللی که در صنعت چهارمحال و بختیاری شاهد توسعه یافتگی نیستیم نداشتن سهمی از صنایع بزرگ دولتی است، نبود این صنایع بزرگ باعث شده تا زنجیره‌های مرتبط با این صنایع هم در استان شکل نگیرد و همیشه درگیر آمار بالای بیکاری باشیم.

وی به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری از طریق اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان اشاره و تاکید کرد: برای توسعه اقتصادی در این استان نیازمند توسعه زیرساخت‌ها هستیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در چند شهرک بزرگ چهارمحال هم‌اینک با تانکر آبرسانی انجام می‌شود که این موضوع به دور از شاخص توسعه‌یافتگی است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 54457

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54457/شهرک-های-صنعتی-بزرگ-چهارمحال-بختیاری-تانکر-آبرسانی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir