کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری

چراغ‌های قدیمی خیابان‌های استان به لامپ اس‌ام‌دی تبدیل می‌شوند

14 تير 1402 ساعت 7:01

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: چراغ‌های استان با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تبدیل به ‌اس‌ام‌دی می‌شوند.


به گزارش جهانبین نیوز مجید فرهزاد در جلسه با شهردار شهرکرد اظهارداشت: بسیاری از کارها نیاز به هزینه گزاف ندارد و انسجام مهم‌ترین بخش کاری است و در راستای انجام کار بودجه و اعتبارات و نیروی انسانی را منسجم کنیم و هماهنگ با یکدیگر پیش برویم که حدود نیمی از کار انجام می‌شود.

وی افزود: هزینه‌هایی توسط شرکت برق در قالب بودجه سالیانه انجام می‌شود که اگر منسجم شویم ضمن توسعه و بهسازی شبکه‌های برق رسانی می‌تواند در حوزه سیما و منظر شهری به شهرداری کمک شود و حس امید را برای مردم بیشتر کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال در حوزه روشنایی در استان رخ داد، خاطرنشان کرد: موفق شدیم موافقت‌نامه‌ای را با وزیر داشته باشیم که همه لامپ‌هایی که به سبک قدیم که بخار سدیم و... بودند را به اس ام‌دی و اس‌ان‌دی کنیم که بازده نوری بهتری داشته باشند که این کار از شهرستان شهرکرد شروع شد.

فرحزاد گفت: بنا داشتیم از ابتدای ورودی شهرکرد یک خیابان اصلی را شروع کنیم و این اتفاقا از ابتدای خیابان کاشانی میدان معلم تا ابتدای مهدیه رخ داده است و تا پایان چالشتر ادامه پیدا می‌کند، همچنین لامپ‌های دالان سبز نیز قرار است تعویض شود.

وی افزود: هر تعمیر و تعویض لامپ حدود ۲ میلیون تومان هزینه دارد که مجموع چراغ‌های استان با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تبدیل به ‌ال‌ای‌دی می‌شوند.

فرحزاد تصریح کرد: همچنین لامپ‌های دابل سبز نیز قرار است تعویض شود بیان کرد:در بیشتر خیابان‌۲ هزار چراغ قدیمی تبدیل به اس‌ام دی شده‌اند و در روشنایی معابر حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از پایین و زیر درخت نور رنگارنگ ایجاد شود تا در کنار پایه های برق بتوانیم مناظر زیبایی را ایجاد کنیم و به صورت پایلوت می‌توان این طرح را از میدان دفاع حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) شروع کرد.

فرحزاد تصریح کرد: روشنایی معابر را در بودجه پیش‌بینی می‌شود اما هزینه تاسیسات افزایش یافته اما در کنار توسعه شبکه برق رسانی، محدودیت بار و انرژی هم داریم و زمان‌های از سال ناچار به ایجاد محدودیت است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری نور بیش از ۷۰ درصد شهر را اس ام‌دی و سفید کنیم.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54447

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54447/چراغ-های-قدیمی-خیابان-های-استان-لامپ-اس-ام-دی-تبدیل-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir