کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

واقعیت‌های موجود توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بیان شود

13 تير 1402 ساعت 12:15

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: واقعیت‌های موجود توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید در سه موضوع اصلی حق‌بینی، حق‌شناسی و حق‌گویی بیان شود.


به گزارش جهانبین‌نیوز علی‌محمد اکبری صبح امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در میدان جنگ با دشمن می‌جنگیدیم و الان در جبهه جنگ نرم باید مقابل دشمن قد علم کنیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم چراکه جشنواره‌های قبل آثار خوبی به دنبال داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه درست نوشتن بهتر از درشت نوشتن است، ادامه داد: واقعیت‌های موجود توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید در سه موضوع اصلی حق‌بینی، حق‌شناسی و حق‌گویی بیان شود.

اکبری عنوان کرد: بعضا انتقاداتی در فضای مجازی مطرح می‌شود اما وقتی به موضوع ورود می‌کنیم می‌بینیم هیچ کدام از این مطالب بر اساس سه اصل حق‌بینی، حق‌شناسی و حق‌گویی نیست، این موارد بر عملکرد خادمان به مردم اثر بد می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: انتقاد‌ات باید سازنده و منصفانه باشند تا زمینه پیشرفت را فراهم کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: امیدآفرینی موضوع مهم در جهاد تبیین است، این یعنی باید واقعیت‌ها و حقایق را ببینیم و گروه‌ها و جناح‌ها بر امیدآفرینی تاثیرگذار نباشند.

اکبری بیان کرد: آسیب‌هایی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد باید توسط خبرنگاران شناسایی و راه‌های برای برون رفت از آن‌ها مطرح شود.
وی تاکید کرد: امید است جشنواره هفتم رسانه‌ای بهتر از جشنواره‌های دیگر باشد و تعداد بیشتری از آثار به جشنواره کشوری راه یابد.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54446

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54446/واقعیت-های-موجود-توسط-خبرنگاران-فعالان-فضای-مجازی-بیان-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir