کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

هفتمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

13 تير 1402 ساعت 11:45

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از امروز 13 تیرماه 1402 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آبان‌ماه برای بارگزاری آثار در سایت بسیج رسانه کشور اقدام کنند.


به گزارش جهانبین‌نیوز احسان ربیعی صبح امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون ۹ دوره جشنواره ابوذر از سوی سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شده است.

وی افزود: در همین راستا ۶ جشنواره استانی ابوذر نیز از سوی سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد فضای رقابت در کنار رفاقت برای اصحاب رسانه بسیار مهم است چراکه این مهم می‌تواند رسالت و ظرفیت خبرنگاران را به خوبی نمایان سازد.

ربیعی عنوان کرد: سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری ارسال شد که از این میان ۳۸ اثر برگزیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز آثار بیشتری به دبیرخانه جشنواره واصل شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از امروز 13 تیرماه 1402 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آبان‌ماه برای بارگزاری آثار در سایت بسیج رسانه کشور اقدام کنند.

ربیعی بیان کرد: دو ماه زمان برای داوری آثار ارسالی به دبیرخانه در نظر گرفته شده است و سال گذشته برای اینکه شائبه‌ای در نتایج وجود نداشته باشد، داوری آثار برعهده داورانی از سازمان بسیج رسانه کشور گذاشته شد.

وی یادآور شد: مقرر شده است اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری در ۱۷ بهمن‌ماه همزمان با ایام دهه فجر و در آستانه عید مبعث برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در  ۱۰ قالب و ۱۳ محور برگزار می‌شود، قالب‌های جشنواره شامل  گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست است.

ربیعی ادامه داد: محورهای جشنواره نیز شامل شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، جایگاه زن در تعالی جامعه، نقش حجاب و عفاف در اعتلای جامعه و مکتب شهید سلیمانی هستند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 54442

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54442/هفتمین-جشنواره-ابوذر-چهارمحال-بختیاری-آغاز-کار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir