کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصیت‌نامه شهید اکبر بابادی اردلی:

سفری مرا در خط اسلام تربیت کنید

11 تير 1402 ساعت 0:00

نماز به پادارید و درراه خدا صبور باشيد و ثابت‌قدم باشيد و راه خونين شهدا را ادامه دهيد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید اکبر بابادی فرزند خیبر نهم مهر 1342 در شهر اردل به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. نوزدهم دی 1365 در جزیره بوبیان به شهادت رسید. متن زیر وصیت‌نامه شهید است که دو روز قبل از شهادت به رشته تحریر درآورده است.

 (بسم‌الله الرحمن الرحيم)
ستايش مخصوص خدائى كه زنده ماندن و مردن ما به دست او می‌باشد. با درود و سلام بيكران بر یگانه منجى  عالم بشريت مهدى موعود و نائب برحقش امام امت اين قلب تپنده مسلمين و محرومان جهان و با درود و سلام بيكران بر ارواح مقدس شهدا و خانواده شهدا وامت حزب‌الله ايران. بايد متذكر شوم كه فعلاً وقت نبود که وصیت‌نامه عمومى ننوشتم و این وصیت‌نامه‌ مخصوص خانواده‌ام و پدر و مادرم می‌باشد و اميدوارم كه پدر با مشكلات و سختی‌های بسيار كه كشيده و مرا بزرگ کرده‌ای مرا ببخشيد؛ و از مادر مهربانم هم كه مرا در دامن خود پرورش داده و درراه اسلام تربیت‌کرده حلاليت مى‌طلبم‌؛ و خانواده‌ام ان‌شاءالله مدتى كه با وى زندگی کردم مرا می‌بخشد.

از برادران و خواهرانم همگى حلالیت می‌طلبم و ان‌شاءالله همه در خط اسلام حركت كنيد. نماز به پادارید و درراه خدا صبور باشيد و ثابت‌قدم باشيد و راه خونين شهدا را ادامه دهيد. بارى اگر خداوند متعال اين حقير را لايق دانسته و شهادت را نصيبم كرده كه آرزوى ديرينه من بوده و هست همسرم اگر خواست بعد از من در خانه بماند و صبر كند تا سفرى من (نوزاد در شکم مادر) ان‌شاءالله به دنیا بيايد و هر طورى كه اسلام دستور می‌دهد وى را بزرگ كند.

وسیله‌هایی كه دارم از بچه‌ام باشد. همسرم هم اگر ماند طبق دستور اسلام با وى عمل شود. 22 هزارتومان پول در بانك ملى دارم هر طور اسلام دستور می‌دهد مصرف كنيد كه اگر مال بچه می‌باشد بگذاريد براى بچه‌ام و اگر براى مراسمم لازم بود خرج شود، خرج كنيد. سفرى من که به دنیا آمد اگر پسر بود اسمش را محسن و اگر دختر بود فاطمه بگذاريد و وى را در خط اسلام تربيت كنيد. از همه خانواده‌ام  (پدر، مادر و همسر و خواهرانم و برادرانم) حلاليت  می‌طلبم. من  را ببخشيد.
 
در پایان؛ خدايا- خدايا- تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.


انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 54402

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54402/سفری-مرا-خط-اسلام-تربیت-کنید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir