کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس سیاسی:

بانیان جنایت‌های تروریستی به تریبون‌داران حقوق بشر تبدیل شدند

7 تير 1402 ساعت 9:14

کارشناس سیاسی گفت: همان كسانی كه جنايات تروريستی را در اين كشور مرتكب شدند، آزادانه در كشورهای اروپايی و آمريكا مشغول فعالیت هستند، با مسئولان و سران آن كشورها ملاقات می‌كنند و برای آن‌ها سخنرانی حقوق بشری می‌گذارند.


عزیز موسایی در گفت‌وگو با جهانبین‌نیوز اظهار کرد: حادثه تروريستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ باعث شهادت شهيد مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از بهترين ياران انقلاب شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این واقعه سند مظلويت انقلاب است.
 
وی افزود: کمی تأمل در حادثه هفت تير چند مطلب را برای ما روشن می‌سازد، اولین آن اين است که انقلاب ايران چه دشمنان بدكينه‌، به دور از انسانيت، جسور و بيرحمی داشته، كه حاضر بودند برای سياست، ناگهان در يک حادثه، اين همه از مسئولان و نيروهای مؤمن يک کشور را به صورت يکجا نابود کنند.
 
این کارشناس سیاسی ادامه داد: دومین مطلب آسيب‌ناپذيری انقلاب است که اين حادثه به جای اين ‌كه شعله‌ انقلاب را خاموش و يا كم كند و يا مردم را از انقلاب و نزديکی به آن بترساند باعث شد كه حماسه مردم اوج بگيرد.
 
موسایی عنوان کرد: دشمن اين ترور کور را انجام داد تا پايه‌های نظام را تضعيف كند، نمی‌خواست که مردم نسبت به حفظ انقلاب مصمم‌تر و صفوف‌شان متحدتر شود اما به فرموده رهبر معظم انقلاب «نه فقط منفذی نشد، بلكه منافذ ديگر هم بسته شد».
 
وی خاطرنشان کرد: سومین مطلبی که درخصوص حادثه 7 تیر می‌توان به آن پرداخت شهادت افراد برجسته، مؤمن و با صداقتی مثل شهيد بهشتی بود که باعث مصمم شدن مردم بر ادامه راه و اثبات کننده حقانيت انقلاب بود.
 
این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: موضوع چهارم این بود که همه نيروهای انقلابی در همه سطوح اعم از مردم عادی و يا مسئولان مملکتی به واسطه حمايت از انقلاب در معرض شهادت قرار داشتند.
 
موسایی بیان کرد: البته وقتی آیت‌الله بهشتی شهيد شد مردم می‌گفتند: «تبريک و تسليت»؛ غم در كنار پيروزی که طبق فرمايش مقام معظم رهبری هويت نظام و انقلاب را روشن می‌كند.
 
وی تاکید کرد: آيه «وَ لا تَحَسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحيآءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقون» يكی از معارف بزرگ اسلامی است که دشمنان از درک آن عاجزند ولی مؤمنان آن را خوب می‌فهمند و شهداء بودند که با نصب العین قرار دادن این آیه وارد اين ميدان شدند.
 
کارشناس سیاسی افزود: اين حادثه نشان داد قدرت، قوت و رسوخ انقلاب در اعماق جامعه تا چه ميزان بود و حادثه‌ای كه در هر كشوری در صورت اتفاق آن نظام را متلاشی می‌كرد، باعث استحكام بيشتر ملّت ايران و تداوم انقلاب مردم مسلمان ايران شد.
 
موسایی ادامه داد: سخن اين حادثه برای دشمنان اين بود كه با اين انقلاب نمی‌شود خشن برخورد كرد و جز افشای چهره واقعی دشمن عوايد ديگری برای آن‌ها ندارد مقام معظم رهبری می‌فرمايند «از جمله‌ آثار مهم اين حادثه در طول زمان تا امروز افشاگری قدرت‌های استكباری مدعی حقوق بشر است.
 
وی عنوان کرد: همان كسانی كه اين جنايت را و جنايات تروريستی ديگر را در اين كشور مرتكب شدند، آزادانه در كشورهای اروپايی و آمريكا مشغول فعالیت هستند، با مسئولان و سران آن كشورها ملاقات می‌كنند و برای آن‌ها سخنرانی حقوق بشری می‌گذارند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مدعيان حقوق بشر، مدافعان تروريسم هستند و نفاق و دورويی و دروغگويی آن‌ها مشهود است، اين مهم را همگان در مقابل چشمانشان می‌بينند.
 
 انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54386

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54386/بانیان-جنایت-های-تروریستی-تریبون-داران-حقوق-بشر-تبدیل-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir