کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه :

امروز اقتدار کشورهای منطقه با هدایت و رهبری نظام جمهوری اسلامی به دست آمده است

7 تير 1402 ساعت 11:08

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: عزتی که ملت ایران به دست آورده به خاطر ایستادگی‌اش در مقابل استکبار جهانی است.


به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: از ششم تا دوازدهم تیرماه هرساله توسط مقام معظم رهبری به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است و این به خاطر جنایاتی است توسط آمریکایی‌ها در این کشور اتفاق افتاد که حقیقتاً آن معنایی که از حقوق بشر آمریکایی‌ها تعریف می‌کنند غیر از این‌ها نیست.
 
وی ادامه داد: در ششم تیرماه سو قصد به جان مقام معظم رهبری که منجر به جانبازی ایشان و لطف الهی برای هدایت جامعه اسلامی و جامعه جهانی اسلامی شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی فر تصریح کرد: در هفتم تیرماه فاجعه بزرگ انفجار در حزب جمهوری رخ داد که موجب شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایشان شد. شهادت شهید کچویی باز توسط منافقینی که چتر آمریکا بالای سرشان بود یکی دیگر از جنایات آمریکا و دست‌نشانده‌های آن‌ها در آن زمان بود.
 
وی با اشاره به شهادت شهید محراب آیت‌الله صدوقی در 11 تیرماه که یکی دیگر از جنایات آمریکا در ایران بود گفت: بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی که با حمایت مستقیم آمریکا بود بیش از 110 نفر از مردم آنجا براثر شیمیایی به شهادت رسیدند و غریب به 5 هزار مجروح شیمیایی شدند و این‌ها نمونه‌ای از کارهای حقوق بشری است که آمریکا انجام داده و هنوز هم ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی فر سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرانی در دریای خلیج‌فارس توسط آمریکا را از دیگر جنایات استکبار جهانی برشمرد و گفت: در حادثه سرنگونی هواپیمای ایرانی 290 مسافر که 66 نفر از آن‌ها کودک بودند و 53 نفر از آن‌ها زن بودند و 46 نفر اتباع کشورهای دیگر بودند توسط آمریکا از بین رفتند و به همین دلیل مقام معظم رهبری این هفته را به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی تعبیر کردند.
 
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه عنوان کرد: سه گروه در تمام طول تاریخ در مقابل تمام انبیا، اولیا و حاکمان اسلامی بودند، یک گروه که نمادشان فرعون و به‌عنوان یک قدرت استکباری بود همیشه در برابر حاکمان و پیامبران به دشمنی بر می‌خواستند.
 
وی ادامه داد: گروه دومی که در مقابل حق می‌ایستادند کسانی که مظهر مترفین بودند، مترفین یعنی سرمایه‌دارانی که از هر راهی سرمایه جمع کردند و مستی سرمایه آن‌ها را گرفته است و از خدا بریده‌اند و سرمایه را در مقابل حق استفاده می‌کنند، نماد این فرقه را خداوند در قرآن قارون بیان می‌کند.
 
طیبی فر از سومین گروهی که به دشمنی با حق می‌پردازد این‌گونه یاد می‌کند: این گروه مظهر عرفان و احسان‌اند، گروه صامئی که مظهر عرفان و بلعم باعورا مظهر احسان است، صامئی از یاران حضرت موسی (ص) بود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی فر بیان کرد: بلعم باعورا مستجاب دعوه بود و از این قدرتی که خداوند به او داده بود علیه حضرت موسی (ص) استفاده کرد و پروژه براندازی اخلاقی را به دشمنان داد، او به دشمنان حضرت موسی (ص) گفت اگر می‌خواهید لشکریان او را از پای دربیاورید رنان و دختران خود را آرایش کنید و به سمت لشکریان بفرستید تا دیگر توان مبارزه با شمارا نداشته باشند، پروژه استعماری که امروز هم مزدوران در کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی انجام می‌دهند.
 
وی ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم بیانیه صادر کرده است در مورد کسانی که رهبرشان را در مقابل فتنه‌های دشمن یاری رسانند و در کنار رهبرشان بایستند و در کنار اولیاءالله باشند حتماً پیروز خواهند شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: در زمان گذشته هم دشمنان بیرونی و هم بعضی دشمنان داخلی با اندیشه‌های شهید بهشتی مخالف بودند. از قبل از انقلاب اسلامی گروه‌های مدعی اسلامی مثل منافقین به دنبال ترور شهید بهشتی بودند، یکی از کارهای کلیدی شهید بهشتی قبل از انقلاب قرار دادن ولایت‌فقیه به‌عنوان محور حرکت نظام اسلامی در قانون اساسی بود که بعضی‌ها مخالفت می‌کردند. شهید بهشتی جریان‌های انحرافی را مثل شهید مطهری به‌دقت می‌شناخت و برای همین به‌شدت با شهید بهشتی مخالف بودند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طیبی فر اظهار داشت: امروز کشورهایی که صف کشیدند برای توافق با اسرائیل صف کشیدند فرمان کج کردن برای برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی، این‌ها فهمیدند هر کشوری که به استکبار جهانی تکیه کرده و تا به امروز با آن‌ها توافق کرده‌اند ساقط‌شده است و هر کشوری که با جمهوری اسلامی دست توافق داده‌اند و ایران از آن کشور حمایت کرده است موفق شده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امروز اقتدار فلسطین به خاطر وجود جمهوری اسلامی در منطقه حفظ‌شده است و به برکت جمهوری اسلامی و مقاومت دیگر چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند، این اقتداری که کشورهای منطقه با هدایت و رهبری نظام جمهوری اسلامی و این عزتی که ملت ایران به دست آورده تماما خاطر ایستادگی‌اش در مقابل استکبار جهانی است.
 
وی در پایان عنوان کرد: ما امروز تاریخ را مرور می‌کنیم تا آمریکا و حقوق بشر آمریکایی را بیشتر بشناسیم، اگر آمریکا سخنی می‌گوید بینیم امروز توانمندی او چقدر است و ملت‌ها چقدر در مقابلش ایستادگی کردند.


انتهای پیام/1030


کد مطلب: 54383

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54383/امروز-اقتدار-کشورهای-منطقه-هدایت-رهبری-نظام-جمهوری-اسلامی-دست-آمده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir