کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کاهش نسبی کیفیت هوا تا روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری

5 تير 1402 ساعت 12:07

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل کاهش نسبی کیفیت هوا تا روز چهارشنبه در استان وجود دارد و دید افقی در شهرکرد به هشت کیلومتر و در نقاط شرقی استان به هفت کیلومتر نیز رسیده است.


معصومه نوروزی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شاهد نفوذ توده‌های گرد و غبار از بیابان‌های فلات مرکزی از استان‌های یزد و اصفهان به استان هستیم که عصر روز گذشته به‌علت وزش باد از غلظت آلاینده‌ها کم شد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: مشکل کاهش نسبی کیفیت هوا تا روز چهارشنبه در استان وجود خواهد داشت، دید افقی در شهرکرد به هشت کیلومتر و در نقاط شرقی استان به هفت کیلومتر نیز رسیده است که انتظار می‌رود در ساعات پایانی روز  با افزایش سرعت وزش باد شاهد کاهش غلظت آلایندگی جوی در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در ساعات ابتدایی روز انتظار داریم غلظت آلایندگی افزایش پیدا کند، باتوجه به اعلام سازمان حفاظت از محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری هوا برای گروه‌های حساس و کودکان ناسالم است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 54362

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54362/کاهش-نسبی-کیفیت-هوا-روز-چهارشنبه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir