کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری:

400 مدرسه چهارمحال و بختیاری در تابستان شاداب می‌شوند

31 خرداد 1402 ساعت 13:14

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: طرح شاداب‌سازی مدارس استان تا آخر تعطیلات تابستان ادامه خواهد داشت و در پایان 400 مدرسه شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی می‌شوند.


سلمان کارگر در گفت‌وگو با جهانبین‌نیوز؛ اظهار کرد: طرح شهید روح‌الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب‌سازی مدارس با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل نوسازی مدارس و قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح با اعتباری بالغ‌بر 7 میلیارد تومان امسال در دو مرحله تعطیلات عید نوروز و تابستان آغاز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مرحله اول طرح که در تعطیلات نوروز انجام شد با مشارکت 45 گروه جهادی 17 مدرسه و 56 کلاس درس رنگ‌آمیزی شدند.

کارگر عنوان کرد: مرحله دوم طرح روح‌الله عجمیان در تعطیلات تابستان انجام می‌شود و 450 گروه جهادی در قالب این طرح به 400 مدرسه در سطح چهارمحال و بختیاری براساس سهمیه مشخص اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس مناطق محروم اولویت اصلی طرح شهید عجمیان برای بهسازی و شاداب‌سازی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در قالب طرح روح‌الله عجمیان رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی، نقاشی دیوار، اجرای طرح حیاط پویا و تعمیر میز و صندلی دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود.

کارگر بیان کرد: طرح شاداب‌سازی مدارس چهارمحال و بختیاری تا آخر تعطیلات تابستان ادامه خواهد داشت تا 400 مدرسه شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی شوند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 54314

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54314/400-مدرسه-چهارمحال-بختیاری-تابستان-شاداب-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir