کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری خبر داد:

عضویت بیش از ۱۰۰۰ استاد در بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری

30 خرداد 1402 ساعت 14:54

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۰ استاد در این استان یک هزار و ۲۰۰ استاد عضو بسیج اساتید هستند.


به گزارش جهانبین نیوز احمدرضا بسیج ظهر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۱ خرداد هر سال در سالرز شهادت شهید چمران طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز بسیج اساتید نامیده شده است.

وی تصریح کرد: اساتید بسیجی امروز درحال فتح قله‌های علم هستند و در حوزه نانو، مسائل هسته‌ای، دانش‌بنیان‌ها و… در دنیا حرف برای گفتن دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری افزود: عضویت اساتید در بسیج موانعی برای چاپ مقالات و حضور آن‌ها در کشورهای اروپایی ایجاد می‌کند اما با این حال از مجموع یک هزار و ۸۰۰ استاد در این استان یک هزار و ۲۰۰ استاد عضو بسیج اساتید هستند.

بسیج یادآور شد: هدف‌گذاری بسیج اساتید دست‌یابی به تمدن اسلامی است چراکه مقدمه ظهور امام زمان (عج) همین موضوع است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بین‌المللی تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری، برگزاری اولین همایش چمران در سال گذشته در این استان افزود: گاهی در شورای فرهنگ عمومی مصوباتی داریم که اجرای آن بر عهده بسیج اساتید است.

رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: دستورالعمل « استاد مساجد»، سند جهاد تبیین، پیوست فرهنگی و… از جمله این مصوبات است.

بسیج بیان داشت: سال گذشته کتاب «استاد تراز انقلاب اسلامی» تألیف و در اختیار اساتید استان قرار گرفت، همچنین کتاب آمایش پیشرفت اقتصادی استان در سطح استان تألیف و چاپ شد.

وی بیان داشت: همایش «حضور حماسی ۳۰ هزار استاد» هم‌زمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود و سخنران آن به‌صورت ویدئو کنفرانس سردار سلامی هستند و در بخش استانی نیز سخنرانان استانی حضور یافته و از اساتید نمونه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/1026ج

 


کد مطلب: 54307

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54307/عضویت-بیش-۱۰۰۰-استاد-بسیج-اساتید-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir