کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان شهرستان بروجن:

وجود معارضات قانونی عامل تاخیر در پروژه شهرکرد به بروجن است

29 خرداد 1402 ساعت 11:56

دادستان شهرستان بروجن گفت: برخی علل موجود در تاخیر تکمیل پروژه شهرکرد به بروجن وجود برخی معارضات قانونی بوده که با مذاکراتی که با مالکان شهرهای سفیددشت و فرادنبه انجام گرفت این مشکلات حل شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز؛ پدرام رحمانی صبح امروز در بازدید از روند تکمیل محور شهرکرد به بروجن، اظهار کرد: ایمن شدن محورهای مواصلاتی شهرستان یکی از راه‌هایی است که موجب کاهش تصادفات جاده‌ای و به‌تبع خسارت‌های جانی و مصدومان می‌شود.

وی افزود: مسیرهای سفیددشت به فرادنبه و فرادنبه به بروجن هم ازجمله محورهایی هستند که تصادفات جاده‌ای در آن‌ها به شدت زیاد است.

دادستان شهرستان بروجن ادامه داد: بر همین اساس در راستای دستورالعمل حفظ و نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید ریاست قوه قضاییه، بازدید و بازرسی مستمر بر روند پروژه محور شهرکرد به بروجن تا زمان تکمیل آن ادامه خواهد داشت.

رحمانی عنوان کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های متولی درخصوص تاخیر در تکمیل محور بروجن به شهرکرد انجام و توضیحاتی در این خصوص خواسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی علل موجود در تاخیر در تکمیل پروژه شهرکرد به بروجن وجود برخی معارضات قانونی بوده که با مذاکراتی که با مالکان شهرهای سفیددشت و فرادنبه انجام گرفت این مشکلات حل شد.

دادستان شهرستان بروجن اضافه کرد: مهندسان پروژه محور شهرکرد به بروجن این قول را داده‌اند که حداکثر تا یک ماه آینده هر دو مسیر سفیددشت به فردانبه و فردانبه به بروجن افتتاح شود.

رحمانی بیان کرد: امید است با تکمیل این محور خسارت‌های جانی و مالی تصادفات که بعضا به دلیل نا ایمن بودن محورهای مواصلاتی حادث می‌شود کاهش یابد.

وی تاکید کرد: در صورتی که تا یک ماه آینده محور شهرکرد به بروجن به بهره‌برداری نرسد اقدامات قانونی با مسببان این مهم صورت می‌گیرد و با ترک فعل‌های احتمالی در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 54296

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54296/وجود-معارضات-قانونی-عامل-تاخیر-پروژه-شهرکرد-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir