کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

انهدام باند سارقان حرفه‌ای با کشف 60 فقره سرقت

25 خرداد 1402 ساعت 7:45

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل و سیم برق با کشف 60 فقره سرقت در استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ، سرهنگ محمدسعید یاری در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم وکابل برق در سطح استان، موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي فرماندهی انتظامي استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در پي تحقيقات گسترده پليسي و بررسي اطلاعات جمع‌‌آوري شده از صحنه‌هاي سرقت، مشخصات 6 سارق و مالخر مشخص شد.

این مقام انتظامي استان خاطرنشان كرد: پس از هماهنگي قضائي، در يك عمليات غافلگيرانه 6 سارق و مالخر دستگير و جهت بررسي بيشتر به پليس آگاهي استان منتقل شدند.

سرهنگ یاری افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی های فنی پليس، به 60 فقره سرقت اماكن خصوصي و ساختمان هاي نيمه ساز در سطح استان اعتراف کردند که بالغ بر يک ميليارد ريال ارزش اموال مسروقه بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پايان با بيان اينكه پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده افزود: متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54240

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54240/انهدام-باند-سارقان-حرفه-ای-کشف-60-فقره-سرقت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir