کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد:

اولین مرحله عملیات سمپاشی درختان شهرکرد پایان یافت

24 خرداد 1402 ساعت 9:04

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد از پایان مرحله اول عملیات سمپاشی درختان سطح شهر خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سیدرضا هاشمی اظهار داشت: اولین مرحله عملیات سمپاشی درختان همرمان با بروز و ظهور آفات در شهر طی 17 شب در قالب 2 تیم در ناحیه یک و 2 شهرداری شهرکرد انجام شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: این عملیات هر شب از ساعت 23 تا 4 صبح به کمک دو وانت ویژه کوچه‌ها، یک دستگاه سمند مجهز به چراغ گردان و دو دستگاه بنز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: عملیات سمپاشی هر ساله به منظور مبارزه با آفات و بیماری‌ها و دفع کنه و شته از درختان و فضاهای سبز سطح شهر انجام می‌شود که امسال از 6 خردادماه هر شب شاهد این عملیات در سطح شهر بودیم.

هاشمی ادامه داد: سمپاشی با هماهنگی اداره حفظ آفات و نباتات جهادکشاورزی و با مشورت مشاوران متخصص و با استفاده از سموم سازگار با محیط زیست و کم‌ضرر برای شهروندان انجام می‌شود لذا یک هفته زمان می‌برد تا مواد جذب درختان شود و شته و شیره‌های آزار دهنده را از بین ببرد.

وی از شهروندان تقاضا کرد: پس از یک هفته اگر در محل زندگی خود و یا سطح شهر درختی را مشاهده کردند که نیاز به سمپاشی دارد به این سازمان اطلاع دهند تا بعد از بررسی‌های لازم سمپاشی در محل مورد نظر انجام شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54226

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54226/اولین-مرحله-عملیات-سمپاشی-درختان-شهرکرد-پایان-یافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir