کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با هفته جهاد کشاورزي؛

6 طرح کشاورزي در شهرستان بروجن افتتاح شد

23 خرداد 1402 ساعت 7:14

سرپرست فرمانداري شهرستان گفت: 6 طرح بخش کشاورزي در اين شهرستان با اعتبار 45 ميليارد تومان با اشتغال 500 نفر به طور مستقيم و غير مستقيم به بهره‌برداري رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در آيين افتتاح پروژه‌هاي اين شهرستان گفت: 6 طرح بخش کشاورزي در اين شهرستان با اعتبار 45 ميليارد تومان با اشتغال 500 نفر به طور مستقيم و غير مستقيم به بهره‌برداري رسيد.

فتاح کرمي اظهار کرد: اين طرح‌ها شامل واحدهاي گلخانه‌اي، سردخانه، آبياري تحت فشار و لايروبي و مرمت قنوات بود که در اين شهرستان انجام شد.

کرمي افزود: با توجه به اينکه حدود 50 درصد از 40 هزار هکتار اراضي کشاورزي اين شهرستان به دليل مشکلات کم‌آبي از چرخه توليد خارج شده؛ بنابراين مديريت مصرف آب ضروري و توجه به احداث گلخانه‌ها مهم است.

وي با اشاره به ارتقاي سطح زيرکشت گلخانه‌اي در اين شهرستان گفت: تعداد واحدهاي در حال بهره‌برداري گلخانه در بروجن 38 واحد با مساحتي حدود 17 هکتار است و 95 هکتار مجتمع‌هاي گلخانه و شخصي در دست احداث مي‌باشد که پيش‌بيني مي‌شود تا دو سال آينده به بهره‌برداري برسند.

رئيس سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري با اشاره به هفته جهاد کشاورزي، گفت: در روزهاي آتي در استان مجموعا ۳۶ پروژه با اعتباري بالغ بر ۱۰۶ ميليارد تومان توسط آورده مردم، تسهيلات بانکي و کمک‌هاي بلاعوض دولتي در استان به افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

 حسين برزگر افزود: با بهره‌برداري از اين تعداد پروژه در هفته جهاد کشاورزي در استان يک هزار و 800 نفر اشتغال مستقيم و غيرمستقيم ايجاد مي‌شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54209

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54209/6-طرح-کشاورزي-شهرستان-بروجن-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir