کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشرفته‌ترین دستگاه ام.آر.آی (MRI) کشور وارد چهارمحال و بختیاری شد

18 خرداد 1402 ساعت 7:08

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک دستگاه ام.آر.آی (MRI) پیشرفته به این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛  رحیمی در تشریح این خبر گفت: در هفدهمین روز از خردادماه ۱۴۰۲ یک دستگاه ام.آر.آی (MRI) پیشرفته ۱.۵ تسلا اهدایی از سوی کشور ژاپن با همکاری سازمان جهانی بهداشت (WHO) و از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.
 
وی افزود: این دستگاه با ارزش بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال، محصول شرکت زیمنس آلمان با کیفیت تصویربرداری بسیار بالا در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد به بهره برداری خواهد رسید.

 رحیمی با بیان اینکه این دستگاه از تجهیزات سرمایه‌ای محسوب می‌شود اضافه کرد: با آماده‌سازی فضای فیزیکی جهت نصب و اضافه شدن این دستگاه به چرخه درمانی استان با تعرفه دولتی، دومین دستگاه ام آر آی (MRI) مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) آماده ارائه خدمات تشخیصی درمانی به مردم می‌شود.
 
به گفته وی؛ از ابتدای امسال تاکنون ۳ دستگاه MRI پیشرفته وارد استان چهارمحال و بختیاری شده است.
 
وی در پایان افزود: افزایش میزان رضایتمندی مردم با توسعه زیرساخت‌های سلامت و بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچنین ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی و دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت همواره مورد تاکید است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54165

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54165/پیشرفته-ترین-دستگاه-ام-آر-آی-mri-کشور-وارد-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir