کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل خبرگزاری فارس:

رسانه‌ها باید فرایند تصمیم‌گیری را هموار کنند

7 خرداد 1402 ساعت 12:18

مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: ما باید در رسانه کاری کنیم که قدرت تفکر در بین مخاطب ایجاد شود و فرایند تصمیم‌گیری را برایشان هموار کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ پیام تیرانداز مدیر عامل خبرگزاری فارس در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و رسانه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از طریق رسانه می‌توان محتوا را منتقل کرد اظهار کرد: کار رسانه‌ این است که بتواند محتوا‌ها را منتقل کند و مخاطب را از مسائل آگاه‌تر کند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی نیز یک رسانه است که می‌خواهد توجه مخاطب را به خود جلب کند، تصریح کرد: کار برخی از رسانه‌ها ترغیب کردن است.

تیرانداز، رسانه‌ را تفکر آفرین خواند و گفت: ما باید در رسانه کاری کنیم که قدرت تفکر در بین مخاطب ایجاد شود و فرایند تصمیم‌گیری را هموار کند.

وی با تاکید بر اینکه در رسانه باید خبری را منتشر کنیم که مردم را به تفکر وادار کند گفت: بعضی رسانه‌ها کار تهییج را انجام می‌دهند.

تیر انداز با اذعان بر اینکه نظر مردم برای مسئولین بسیار مهم است اظهار کرد: اصل رسانه مخاطب شناسی است و باید بیشتر به دنبال مطالبات مردمی باشد.

وی همچنین در بخش دیگر از صحبت‌های خود به فتنه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن کار رسانه‌ای عجیبی می‌کند تا انقلاب ما را از بین ببرد اما باید جایگاه دشمن را اندازه خودش دید و نباید آن را جدی گرفت.

 تیر انداز خاطر نشان کرد: در ایام فتنه‌ای که پشت سر گذاشتیم رسانه‌های معاند هر ۱٠٠ ثانیه یک دروغ می‌گفتند و فکر می‌کردند کار نظام رو به پایان است؛ هرچند بار اول نیست این اتفاقات رقم می‌خورد.

وی اذعان داشت: عده‌ای ابتدا فکر می‌کردند مشکل دشمنان صرفا با انقلاب اسلامی است اما در ادامه صراحتا از تجزیه ایران صحبت کردند و در این مسیر شکی نیست که دولت و حاکمیت قدرتمندی را برای ایران نمی‌خواهند.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 54020

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54020/رسانه-ها-باید-فرایند-تصمیم-گیری-هموار-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir