کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

از همه ظرفیت برای تامین آب شرب سالم در شهرکرد استفاده می‌شود

6 خرداد 1402 ساعت 22:40

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت چاه‌های آب شرکت آب و فاضلاب و سایر ادارات استان وارد مدار شده‌اند همچنین تصفیه‌خانه سامان نیز با بالاترین ظرفیت خود یعنی 100 تا 120 لیتر بر ثانیه در حال کار است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد کریمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه 1402 چشمه کوهرنگ دچار کدورت شد.

وی افزود: ظرف یک هفته کدورت چشمه کوهرنگ به حدود NTU 90 تا 95 رسید، پنج روز بعد بارندگی باعث شد کدورت آن تا NTU 190 هم برسد، در این حال کدورت در طول روز متغییر و تحت کنترل بود و الان به NTU 200 رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت چاه‌های آب شرکت آب و فاضلاب و سایر ادارات استان وارد مدار شده‌اند همچنین تصفیه‌خانه سامان نیز با بالاترین ظرفیت خود یعنی 100 تا 120 لیتر بر ثانیه در حال کار است.

کریمی عنوان کرد: وقتی کدورت چشمه افزایش می‌یابد عملا از دسترس خارج می‌شود و باید تلاش کنیم از منابع دیگر برای تامین آب شرب استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر منابع آب در شهرکرد خوب است و کدورت آب شرب در حد قابل قبول قرار دارد اما هنوز این کدورت از بین نرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هر شهروندی در هر منطقه‌ای با کدورت بالای آب مواجه شد مراتب را گزارش کند تا در محل حاضر و آب بسته‌بندی و سالم توزیع کنیم.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 


کد مطلب: 54010

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54010/همه-ظرفیت-تامین-آب-شرب-سالم-شهرکرد-استفاده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir