کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

خطوط پدافندی وارد مدار و کدورت آب شهرکرد به‌زودی رفع می‌شود

6 خرداد 1402 ساعت 12:14

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه خطوط پدافندی مجددا به کار افتاده و کدورت آب شهرکرد به زودی رفع می‌شود.


علی حیدری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کدورت ایجاد شده در آب شهرکرد به دلیل گل‌آلودگی مجدد چشمه کوهرنگ است.
 
وی تصریح کرد: تصفیه آب در مسیر جوابگوی این گل‌آلودگی در این بازه زمانی طولانی نقبود، اما کلیه خطوط پدافندی مجددا به کار افتاده و علت آلودگی ابتدایی در آب این است که در مدت یک سال گذشته از این خطوط استفاده نشده است و بعد از شستشوی خطوط از کدورت آب کاسته شد.
 
حیدری یادآور شد: کار تعدادی از خطوط پدافندی مانند چشمه دیمه به اتمام نرسیده و باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای بهره‌برداری از آن صورت گیرد.
 
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری  یادآور شد: همه تلاشمان بر این است که تصفیه‌خانه بن طی چند روز آینده راه‌اندازی شود و با این کار مشکل به‌طور کامل رفع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: عملیات اجرایی برای احداث تصفیه‌خانه در مسیر تومانک که در سال گذشته طراحی‌های آن انجام شد به زودی آغاز می‌شود اما این کار حدود هشت ماه زمان نیاز دارد و ما با راهکارهای موقت به دنبال رفع مشکل طی روزهای آینده هستیم.
 
حیدری یادآور شد: آب آلودگی نداشته و فقط مقداری کدورت دارد و در برخی از مناطق چندان از استانداردها بالاتر نیست، اما برخی از مناطق کدورت بالا است و آبفا برای شهروندانی که با سامانه 122 تماس بگیرند و آلودگی را اعلام کنند آب بسته‌بندی درب منزل فراهم می‌کند.
 
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری  یادآور شد: علت گل‌آلودگی مجدد آب چشمه کوهرنگ هنوز مشخص نشده است و باید آب‌منطقه‌ای مشکل را باید بررسی کند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 53996

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53996/خطوط-پدافندی-وارد-مدار-کدورت-آب-شهرکرد-به-زودی-رفع-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir