کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول واحد آفرینش‌های هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

رویداد جایزه داستان‌نویسی شیر سنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

25 ارديبهشت 1402 ساعت 13:49

مسئول واحد آفرینش‌های هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جایزه استانی داستان نویسی شیر سنگی با موضوعاتی همچون رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم استان برگزار می‌شود.


اعظم قاسمی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جایزه استانی داستان نویسی شیر سنگی با موضوعاتی همچون رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و فراهم کردن زمینه رشد داستان نویسان به ویژه فعالان جدید در این عرصه در چهارمحال و بختیاری است.

مسئول واحد آفرینش‌های هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف دیگر به تصویر کشاندن و معرفی رویدادهای تاریخی و رشادت‌های مردم استان در قالب داستان‌نویسی است.

قاسمی عنوان کرد: پتانسیل‌های بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ناشناخته باقی مانده است، همچنین ظرفیت‌هایی وجود دارد که کمتر به آن پرداخته شده است، بنابراین تلاش می‌شود این موارد از دریچه داستان شناسایی و معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در رویداد جایزه داستان‌نویسی شیر سنگی هیچ محدودی به لحاظ رنج سنی وجود ندارد و هر کسی بومی استان چهارمحال و بختیاری است می‌تواند در این رویداد شرکت کند.
 
مسئول واحد آفرینش‌های هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متقاضیان شرکت در رویداد داستان نویسی می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان‌های داخلی بله و ایتا به شماره 09309181065 ارسال کنند.

قاسمی درخصوص شرایط ارسال آثار داستان نویسی، بیان کرد: هر فرد می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی باید به لحاظ فرم در محدوده داستان کوتاه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به آثار ارسالی که قبلاً چاپ شده‌اند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و ذکر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شهرستان و شماره تماس در ابتدا یا انتهای داستان ضروری است.

مسئول واحد آفرینش‌های هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ارسال داستان به معنای رضایت نویسنده برای چاپ داستان ارسالی در مجموعه‌ داستان‌های برگزیده است.

قاسمی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان جایزه داستان نویسی شیر سنگی، تصریح کرد: به نفر اول تندیس، لوح تقدیر و 35 میلیون ریال جایزه نقدی به نفر دوم لوح تقدیر و 20 میلیون ریال جایزه نقدی و به نفر سوم لوح تقدیر و 15 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد، همچنین به سه اثر تقدیر شده در این مسابقه مبلغ 10 میلیون ریال جایزه نقدی اعطا خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را پایان شهریور ماه 1402 عنوان کرد و گفت: چون متقاضیان برای ارسال آثار خود تا پایان تابستان مهلت دارند لذا هنوز داوران مشخص نشده‌اند اما داوران حتما از داستان‌نویسان استان خواهند بود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53855

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53855/رویداد-جایزه-داستان-نویسی-شیر-سنگی-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir