کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان در چهارمحال و بختیاری

23 ارديبهشت 1402 ساعت 16:51

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ۱۰۴ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به استان اختصاص پیدا کرد که یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان این تسهیلات در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار داشتند و ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات را به خود اختصاص دادند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن مولوی ظهر امروز در ستاد ساماندهی جوانان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ سال فراوانی اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری بود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۰۴ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد که یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان این تسهیلات در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار داشتند و ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ۹ هزار مجوز صادر شده در زمینه‌های مختلف اشتغال‌زایی در این استان ۵ هزار مجوز آن مربوط به افراد در سنین بین ۱۸ تا ۳۵ سال بودند.

مولوی عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان از منابع تبصره ۱۶ برای جوانان روستایی و عشایری درنظر گرفته شده است که به طرح‌های اشتغال‌زایی که ورزش و جوانان معرفی کند تعلق خواهد گرفت، در این خصوص هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله مشکلاتی که در حوزه اشتغال جوانان می‌توان به آن اشاره کرد میل به خوداشتغالی به جای کار گروهی است، تأمین ضمائن و وثایق برای دریافت تسهیلات از دیگر مشکلات در این حوزه است.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53825

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53825/پرداخت-تسهیلات-اشتغال-زایی-جوانان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir