کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

نظارت مستمر بر بازار در دستورکار قرار گیرد

20 ارديبهشت 1402 ساعت 14:51

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قاطعیت و قدرت در کنار اقناء دو مؤلفه دیگر در کنترل بازار است، همچنین نظارت مستمر نیز باید در دستور کار باشد و به صورت جدی به آن پرداخته شود.


به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری ظهر امروز در دیدار با معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع برای مردم بازار است، اگر بتوانیم بازار را کنترل کنیم، رضایتمندی در بین مردم ایجاد می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود مجموعه تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری و مدیریت جدید آن رویکرد تحولی و جدیدی داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قاطعیت و قدرت در کنار اقناء دو مؤلفه دیگر در کنترل بازار است، همچنین نظارت مستمر نیز باید در دستور کار باشد و به صورت جدی به آن پرداخته شود.

حیدری عنوان کرد: دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردن و به آشوب کشاندن کشور هستند که آشفتگی در بازار می‌تواند راهی برای موج‌سواری دشمن باشد و یک مسئله صنفی را به موضوعی سیاسی و امنیتی تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: نامتوازن‌ها باید متوازن شود، آن هم در استان محرومی چون چهارمحال و بختیاری، تجهیزات، خودروها و ساختمان‌های در اختیار تعزیرات
حکومتی استان قدیمی است که باید نوسازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش بسیاری شد تا بازار را با اغتشاشات گره بزنند اما اینگونه نشد و باید اجازه ندهیم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 53777

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53777/نظارت-مستمر-بازار-دستورکار-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir