کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی:

نقش تعزیرات حکومت در بازار نظارتی نیست/انجام رسیدگی به پرونده‌های تخلف در سریع‌ترین زمان

20 ارديبهشت 1402 ساعت 13:28

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دستگاه‌های متولی مثل سازمان صمت، بازرسان جهاد کشاورزی و قوه قضاییه، ضابط تعزیرات هستند که باید تخلف صنفی شامل گرانفروشی، احتکار، قاچاق، بهداشت و... را احصا کنند و جهت رسیدگی به تعزیرات ارجاع دهند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جعفری ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مدیریت سازمان تعزیرات حکومتی در چهارمحال و بختیاری، تغییر می‌کند و فلاح‌زاده گزینه جدید تصدی‌گری این پست در سازمان در این استان است.

وی افزود: هدف این است که با تعاملات و هماهنگی‌ها به‌ویژه در تعزیرات و دستگاه‌های متولی بازار، معیشت مردم و مشکلاتی که در بحث اقتصاد ایجاد شده است، رفع شود.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در بحث کنترل بازار همه نگاه‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی است در صورتی که این مجموعه دادرسی محور است.

جعفری عنوان کرد: دستگاه‌های متولی مثل سازمان صمت، بازرسان جهاد کشاورزی و قوه قضاییه، ضابط تعزیرات هستند که باید تخلف صنفی شامل گرانفروشی، احتکار، قاچاق، بهداشت و... را احصا کنند و جهت رسیدگی به تعزیرات ارجاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به این سطح از مسؤولیت خود بسنده نمی‌کند و خارج از وظیفه قانونی‌اش، با حضور در گشت‌های مشترک به بحث نظارت بر بازار ورود کرده تا بازار را کنترل کند.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: در هر مقطعی انجام کارهای اصلاحی و پیشگیرانه آغاز شود می‌توان مشکلات را رفع کرد و نباید منتظر تصمیمات از مرکز باشیم.

جعفری بیان کرد: آمادگی داریم تا با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه استانی وضعیت موجود در بازار را به نحو احسن و مطلوب برسانیم تا آرامش مردم تامین شود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53776

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53776/نقش-تعزیرات-حکومت-بازار-نظارتی-نیست-انجام-رسیدگی-پرونده-های-تخلف-سریع-ترین-زمان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir