کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

بستر مناسب برای سرمایه‌گذار در چهارمحال و بختیاری فراهم شود

20 ارديبهشت 1402 ساعت 10:02

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین اصلِ ایجاد حاشیه‌ای امن برای سرمایه‌گذار، فراهم نمودن بسترهای مناسب در نواحی و شهرک‌های صنعتی است.


احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مهمترین اصلِ ایجاد حاشیه‌ای امن برای سرمایه گذار، فراهم نمودن بسترهای مناسب در نواحی و شهرک‌های صنعتی است.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی و دیگر شرکت‌های خدمات رسان (آب _ برق _ گاز) وظایف خود را در این راستا انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به لطف خدا و با پیگیری‌های مستمر تسهیلات بخش تولید از ماه‌های ابتدایی سال به استان‌های ابلاغ می‌شود.

راستینه با اشاره به اینکه کارشناسی دقیق طرح‌ها در بانک‌های مهمترین وظیفه بانک‌ها است که نباید به سادگی از آن عبور کرد گفت: برخی طرح‌ها ماه‌ها در یک بانک می‌مانند و پس از چندین ماه بانک به علل‌های مختلف طرح به دستگاه اجرایی باز گردانده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته‌های فنی جهت بررسی طرح‌های متقاضیان تسهیلات به صورت تخصصی جلساتی را برگزار کردند، لذا اگر طرحی به هر واسطه‌ای، اشتباه به بانکی که کمیته کارشناسی تخصصی بررسی طرح‌ها را ندارند ارجاع شود، به غیر از اتلاف وقت سرمایه گذار، فصل ساخت و ساز، توسعه و … را هم با توجه به آب و هوای استان چهارمحال و بختیاری از دست می‌دهد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ ج


کد مطلب: 53774

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53774/بستر-مناسب-سرمایه-گذار-چهارمحال-بختیاری-فراهم-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir