کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

۷۰۰ پروژه عمرانی در شهر شهرکرد در حال اجرا است

19 ارديبهشت 1402 ساعت 16:38

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرا ۷۰۰ پروژه عمرانی در شهرکرد خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  تاریخ دقیق سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری مشخص نیست اما مقرر شده است در خردادماه میزبان وزیر راه و شهرسازی در استان باشیم.

وی تصریح کرد:  در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان پروژه‌هایی که پیشرفت بالایی دارند و نیازمند اعتبار بیشتر هستند پیگیری می‌شوند.

حیدری با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری خردادماه ۱۴۰۱ بود که اعتبارات آن در آذرماه ابلاغ شد بیان داشت: این موضوع با فرارسیدن سرمای هوا همزمان بود که باعث توقف پروژه‌ها شد.

وی به پروژه ها با پیشرفت بالا در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت:  تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تأمین آب شرب نیمی از مردم استان، انتقال آب از سد بابا حیدر به جونقان، اجرای سد بابا حیدر، اجرای بخشی از جاده شهرکرد به شلمزار، جاده بن به داران، جاده بلداجی به گندمان، تکمیل ساختمان بخشداری جونقان، بخشی از طرح نهضت ملی مسکن، تکمیل تعهد اجرای ۴۹۶ واحد آسیب دیده در زلزله کوهرنگ و تقاطع سه‌راهی شهرکرد به هفشجان هستند.

حیدری بیان داشت : تنها استانی که در سفر رئیس‌جمهور پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد آن مدنظر قرار گرفت، چهارمحال و بختیاری بود، بنابراین زمان بیشتری برای تکمیل این دست طرح‌های با پیشرفت کم لازم است.

وی عنوان کرد: برای ترافیک شهرکرد لازم است اقداماتی انجام شود، از همین رو اجرای زیرگذر طالقانی به کاشانی بررسی و در دستورکار قرار گرفت، این پروژه قرار است همزمان با ۳۱ اردیبهشت‌ماه روز شهرکرد کلنگ‌زنی شود.

حیدری یادآور شد : همچنین دو زیرگذر و روگذر دیگر در ورودی میدان معلم و تقاطع فناوران به کمربندی ۱۵ خرداد در دستورکار است.

وی اذعان داشت: بعد از مشکلاتی که برای آب شرب شهرکرد پیش آمد و علی‌رغم خط‌های پدافندی پیش‌بینی شده برای این شهر، قرار شد یک خط انتقال آب دیگر از سد باباحیدر به کوهرنگ کشیده شود تا در خصوص تأمین آب شرب این شهر مشکلی وجود نداشته باشد.

حیدری تصریح کرد: درصدد ایجاد یک ورودی زیبا برای شهرکرد هستیم و برای این مهم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، یکی از این اقدامات استفاده از خاک جمع‌آوری شده در طرح نهضت ملی مسکن و انتقال آن به ورودی شهرکرد است، بعد از تسطیح محل، اقدامات لازم جهت زیباسازی و اجرای فضای سبز انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 53762

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53762/۷۰۰-پروژه-عمرانی-شهر-شهرکرد-حال-اجرا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir