کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فارسان:

شهید الداغی نامش همچون عجمیان و آرمان علی‌وردی و... جاودانه شد

16 ارديبهشت 1402 ساعت 14:23

امام جمعه فارسان گفت: شهید الداغی نامش همچون عجمیان و آرمان علی‌وردی و... جاودانه شد، این سرزمین با وجود این شیران عرصه، پرسه برهنگان و بی‌غیرتان نخواهد شد.


حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ترور های بابلسر، قم ، سبزوار و سراوان نسبت به اشخاص عالم، طلبه و آمر به معروف و نظامی و انتظامی حاکی از فعال شدن آدم کش های مسلح توسط شبکه شیطان است که طبق معمول نقشه ای نقش بر آب است.

وی تصریح کرد: شهید خوش غیرت حمید رضا الداغی سبزواری  از دختران شل حجاب در مقابل بی‌غیرت‌های رذل هم چون ناموسش دفاع کرد.

حجت الاسلام ملک پور ادامه داد: شهید الداغی نامش همچون عجمیان و آرمان علی‌وردی و... جاودانه شد، این سرزمین با وجود این شیران عرصه،  پرسه برهنگان و بی‌غیرتان نخواهد شد.

وی اذعان داشت:  شهادت این جوانرد  خیلی چیزها را رو کرد برخی مدافعان سینه چاک اغتشاشات که به دنبال بی عفتی‌ و بی حیایی  در جامعه بوند، و باطن خود را به مردم نشان دادند، قضاوت درباره کسی که برای قاتل شهید عجمیان تعبیر رضوان الله علیه و برای جوان غیرتمند سبزواری تعبیر  نفله و نامستحق هرگونه مدح بکار می‌برد، با مردم است تا خائنینی که در مسئولیت های دانشگاهی هستند برای مردم مشخص شوند، حالا اگر در همین فیلمی که از چگونگی شهادت شهید الداغی منتشر شد یکی از آن دو نفر ارازل کشته شده بود ، امروز در کشور چه وضعی داشتیم تمام رسانه های داخلی و خارجی به میدان می آمدند تجمعات دانشجویی داشتیم  -  بیانیه اتحادیه اروپا ...  و این نشان میدهد.

حجت الاسلام ملک پور بیان داشت: رسانه اگر بلد نباشیم و دقت نکنیم، و بدون منطق آن را دنبال کنیم،   برایمان  داستان سطل ماست ریختن  را  ترند و بولد میکنند اما در این صحنه همه سکوت می‌کنند.

انتهای پیام/530ب

 
 
 
 


کد مطلب: 53714

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53714/شهید-الداغی-نامش-همچون-عجمیان-آرمان-علی-وردی-جاودانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir