کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

از ظرفیت پیامانکاران بزرگ در طرح‌های عمرانی چهلرمحال و بختیاری استفاده می‌شود

14 ارديبهشت 1402 ساعت 12:54

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌های راهسازی در استان فعال هستند اما برای آنکه بتوانیم از پیمانکاران با توان بیشتر جهت ادامه کار استفاده کنیم، پیشنهاداتی مطرح شد، یکی از این پیشنهادات استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء، امام حسن (ع) و… است.


به گزارش جهانبین نیوز; علی حیدری شامگاه دیشب در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دو حوزه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، اولویت اصلی و کلان کشور، طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها است.

وی افزود: جمع‌بندی صورت گرفت تا تقسیم کار لازم جهت رفع مشکلات در زمینه پرداخت تسهیلات و هماهنگی رفع موانع در ساخت مسکن صورت گیرد تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه‌های راهسازی در استان فعال هستند اما برای آنکه بتوانیم از پیمانکاران با توان بیشتر جهت ادامه کار استفاده کنیم، پیشنهاداتی مطرح شد، یکی از این پیشنهادات استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء، امام حسن (ع) و… است.

حیدری عنوان کرد: برنامه‌ریزی شد تا برخی از پروژه‌هایی که رو به اتمام است با اندیشیدن تمهیدات لازم سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان فرمانداری بن و بخشداری صمصامی ازجمله پروژه‌هایی هستند که به‌زودی افتتاح می‌شوند، برنامه زمان‌بندی مشخص شده که این طرح‌ها در اولویت بهره‌برداری قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 53687

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53687/ظرفیت-پیامانکاران-بزرگ-طرح-های-عمرانی-چهلرمحال-بختیاری-استفاده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir