کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:

سامانه‌های خدمات الکترونیک برای بیمه شدگان ارتقا یافت

10 ارديبهشت 1402 ساعت 16:27

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در دوسال گذشته اقداماتی چون ارتقا سامانه‌های خدمات الکترونیک و تقویت آنها در راستای سهولت دستیابی به خدمات بیشتر برای بیمه شدگان انجام شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛عبدالله مختاری مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در حاشیه دیدار با کارگران کارخانه فرادنبه شهرکرد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی به واسطه تمامی تعاملاتی که سازمان با شرکای اجتماعی خودش دارد متعهد هستیم تا به اهداف خود در برابر کارگران و کافرمایان دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت، اقداماتی از جمله ارتقا سامانه‌های خدمات الکترونیک و تقویت آنها در راستای سهولت دستیابی به خدمات بیشتر برای بیمه شدگان.
 
مختاری گفت: تمام تلاش ما در سازمان تامین اجتماعی این است که نهایت آسایش و راحتی را در ارائه خدمات شبانه روزی برای بیمه شدگان داشته باشیم.
 
وی در پایان گفت: سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به شماره 1420 پاسخگوی شبانه روزی سوالات، پیشنهادات و انتقادات همه مردم عزیز استان می باشد.
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53635

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53635/سامانه-های-خدمات-الکترونیک-بیمه-شدگان-ارتقا-یافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir