کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری:

تعداد ماشین‌آلات چهارمحال و بختیاری نسبت به جمعیت زیادتر است

10 ارديبهشت 1402 ساعت 16:13

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ماشین آلات چهارمحال و بختیاری نسبت به جمعیت زیادتر است ، به طور متوسط این استان از سرانه کشور به نسبت از ماشین آلات بیشتری برخوردار است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری گوجانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه افتتاحیه پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل (ع) انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان کمپرسی اظهار کرد: در کشور ما ماشین آلات راهداری و حمل و نقل یکی از پارامتر‌های کلیدی است زیرا که در حال حاضر کشور ایران روبه آبادانی و پیشرفت حرکت می‌کند.


وی افزود: قشر رانندگان جز اقشار پر اهمیتی هستند که در همه کارها کمک حال دولت می‌باشند، حدود 30 درصد هزینه‌های هر کاری در دنیا مربوط به حمل و نقل می‌باشد و در استان ما مهمترین پارامتر در حمل و نقل ماشین است بدلیل اینکه بیشتر از طریق جاده‌ای بار جابجا می‌شود، در نهایت رانندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

حیدری ضمن با بیان اینکه تعداد ماشین آلات استان نسبت به جمعیت زیادتر است تصریح کرد: به طور متوسط استان چهارمحال و بختیاری از سرانه کشور به نسبت از ماشین آلات بیشتری برخوردار است و یک قشر قابل توجهی از مردم در صنعت رانندگی مشغول کارند و باید به این قشر توجه ویژه‌ای بشود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در استان ما یکسری زیر ساخت‌های جاده‌ای کم است که با تمام توان تلاش می‌کنیم که به حد ایده آل برسد و ارتباط با استان‌های همجوارمون بیشتر شود.

وی گفت: حجم قابل توجهی از این ماشین آلات استان در خارج از استان مشغول بکار است و این آمادگی را داریم که هر کمکی از دست ما بر بیاید برای این عزیزان انجام دهیم.
 
حیدری در نهایت گفت: افتتاح پایگاه بسیج گارگری یک مناسبت خوش یمن و مبارکی است زیراکه بسیج یکی از ارگان نظام و مجموعه مردمی است که مردم ایران باید به نوعی عضو آن باشند، انتظار می‌رود همه رانندگان در این مجموعه عضو شوند و بسیجی باشند.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53630

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53630/تعداد-ماشین-آلات-چهارمحال-بختیاری-نسبت-جمعیت-زیادتر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir