کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

نباید گذاشت مردم نسبت به شعارهای دولت مأیوس شوند

1 ارديبهشت 1402 ساعت 16:59

امام جمعه شهرکرد گفت: اجازه ندهید مردم دچار یاس و ناامیدی شوند و با رصد هوشمندانه نیازمندی‌های کشور بخصوص تامین اقلام پرتقاضای مردم بکوشید تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های اول نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت دعا و درخواست از خداوند، ایمان و امید به خداوند را از مهمترین شرایط استجابت دعا عنوان کرد.

وی در خطبه‌های دوم با اشاره به مهیا شدن برای برگزاری نماز عید فطر و پرداخت زکات فطره توصیه کرد که تا جای امکان خود انسان زکات فطره را به فقرا رسانده و این واجب الهی را به تعویق نیاندازد.

با گرامیداشت روز ارتش و سالروز تاسیس سپاه پاسداران، با اشاره به لزوم قوت بخشی به بنیه دفاعی نظام اسلامی را لازم دانست و اقتدار نیروهای دفاعی ما باعث شده است که دشمن به خودش اجازه هیچ گونه تجاوز به خاک کشور را ندهد.

وی ضمن دفاع از سیاست متوازن دولت سیزدهم در حفظ ثبات و امنیت منطقه گفت: رویکرد جدید دولت برای برقراری رابطه دوستانه و عزتمندانه با دولت‌های منطقه از جمله عربستان آثار مثبتی در صلح و آرامش منطقه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به شکل گیری فضای انتخاباتی پایان سال از همین روز‌ها اشاره کرد و گفت:باید رقابت سالم انتخاباتی در کشور شکل گیرد تا افراد اصلح برای تصدی مسئولیت‌ها برگزیده شوند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خطاب به مسئولان تاکید کرد: مراقب باشید بهانه به دست دشمنان ندهید و با وحدت و همدلی به مردم خدمت کنید. چرا که مردم خواستار عملی شدن ملموس شعار‌های دولت هستند.

وی همچنین گفت:اجازه ندهید مردم دچار یاس و ناامیدی شوند و با رصد هوشمندانه نیازمندی‌های کشور بخصوص تامین اقلام پرتقاضای مردم بکوشید تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان شکست مفتضحانه نیروی آمریکایی در واقعه طوفان شن طبس را هم یادآوری کرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 53538

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53538/نباید-گذاشت-مردم-نسبت-شعارهای-دولت-مأیوس-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir