کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

مشکل ۲ هزار بهره‌برداری مجتمع فناوران شماره ۲ شهرکرد رفع شد

30 فروردين 1402 ساعت 15:00

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل ۲ هزار بهره‌برداری مجتمع فناوران شماره ۲ شهرکرد نیز رفع شده و مجوزهای آنان تا ۴۰ روز دیگر صادر می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر با اشاره به رفع مشکلات ۶۶۸ بهره‌بردار مجتمع دامپروری اسکان شهرکرد اظهار داشت: مشکل ۲ هزار بهره‌برداری مجتمع فناوران شماره ۲ شهرکرد نیز رفع شده و مجوزهای آنان تا ۴۰ روز دیگر صادر می‌شود.

وی گفت: ۴۳ مجتمع دامپروری و گلخانه‌ای از بن تا خانمیرزا چهارمحال و بختیاری با هدف بهبود مدیریت مصرف منابع آب، افزایش تولید، رشد اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان طراحی و اجرایی می‌شود.

برزگر تأکید کرد: سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری چهار میلیارد ریال در سال‌جاری برای اجرای زیرساخت‌های مجتمع‌های دامپروری «حاج‌کهوا» و «شاه‌منظر» در شهرکرد تخصیص داد.

وی افزود: پیشنهادهای کارشناسان در حوزه تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی در دشت شهرکرد در شورای تحقیقات چهارمحال و بختیاری مطرح، بررسی و از طرح‌های علمی و کاربردی در این زمینه بهره‌گیری می‌شود.

برزگر تصریح کرد: امسال ۹۵ درصد کشت پاییزه محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری منطبق با الگوی کشت و استفاده از ارقام دیررس و میان‌رس بوده است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 53524

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53524/مشکل-۲-هزار-بهره-برداری-مجتمع-فناوران-شماره-شهرکرد-رفع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir