کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کشف محموله قاچاق 8 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

26 فروردين 1402 ساعت 13:55

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ محمدسعید یاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پليس امنيت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور لردگان-بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن 15 هزار و 716 عدد ليوان و ظروف شيشه‌ای، یک هزار و 987 عدد زودپز و 406 دست قاشق و چنگال خارجی و قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 8 میلیارد ریال عنوان و بیان داشت: در این رابطه دو متهم دستگیر و یک کامیون و یک دستگاه سواری اسکورت توقیف و به مراجع قضائی معرفی شد.

یاری با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكی از اهداف پليس در راستای تامين امنيت پايدار در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به‌منظور حمايت از كار و توليدات داخلی در صورت شناسايی عاملان عرضه كالاهای قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌های پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 53463

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53463/کشف-محموله-قاچاق-8-میلیاردی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir