کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

رشد ۱۳درصدی مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

17 فروردين 1402 ساعت 12:57

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۳درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز امسال در استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ساسان تیموری، با بیان خبر فوق گفت: این مقدار رشد مصرف بنزین از بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهمین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گزارش شده است.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی به طور متوسط روزانه بالغ بر ۱ میلیون و ۲۶۵ هزار لیتر بنزین به خودروها در جایگاه‌های استان عرضه شده است که اوج مصرف بنزین در این بازه زمانی بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار لیتر در بیست و نهم اسفند ماه سال گذشته در راستای خدمات سوخت رسانی به مسافران نوروزی به ثبت رسیده است.

تیموری بیان کرد: ازدیاد ترددهای استانی و تسهیل مسافرت های نوروزی هموطنان و استقبال از گردشگاه‌های چهار محال و بختیاری، علل عمده افزایش مصرف بنزین در سال جدیداست.

وی افزود: مصرف نفت گاز در این بازه زمانی در مقایسه با مدت مشابه پارسال نیز افزایشی ۱۸.۴ درصدی داشته است و در سطح استان بالغ بر ۴ میلیون و ۵۱۸ هزار متر مکعب گاز طبیعی سی ان جی مصرف گردیده که افزایشی ۲.۵ درصدی در مقایسه با همین بازه زمانی داشته است.

تیموری تصریح کرد: به ازای مقدار سی ان جی مصرف شده در ایام نوروزامسال بالغ بر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور اجرای طرح نظارت نوروزی در منطقه و تشدید بازدیدهایی که در روزهای پایانی سال وایام نوروز توسط مسئولان منطقه و گروه‌های کارشناسی اعزامی با بررسی نحوه عملکرد سوخت رسانی ۷۵ باب مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی بعمل آمد تمام جایگاه‌های استان درارایه سوخت به خودروهای درون و برون شهری از آمادگی کامل برخوردار و خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت شبانه روز به شهروندان و مسافران مطلوب بوده است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 53353

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53353/رشد-۱۳درصدی-مصرف-بنزین-چهارمحال-بختیاری-ایام-نوروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir