کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری:

حضور مؤثر مردم نویدبخش سال پربرکتی از لحاظ اقتصادی است

15 فروردين 1402 ساعت 14:12

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس تحلیل‌های کارشناسان اجتماعی و اقتصادی، ریل گذاری صحیح در دولت و حضور مؤثر مردم در صحنه‌ها، نوید بخش سال پربرکت از نظر اقتصادی است.


به گزارش خبرگزاری جهانبین نیوز؛ دکتر احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در گردهمایی بصیرتی رزمندگان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به تشریح نقش مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی آحاد مردم، نظام ولایی جمهوری اسلامی در کشور ما شکل گرفت.

دکتر احمدرضا بسیج افزود: برای مردم اندیشیدن و برای مردم کار کردن از ویژگی‌های نظام ولایی است.

وی ادامه داد: قانون الهی، دین و ایمان، برای رسیدن انسان به کمال و تعالی است و حکومت و مادیان و ... فی نفسه ارزشی ندارند؛ بلکه باید در خدمت رسیدن انسان به کمال قرار گیرند.

بسیج عنوان کرد: اولین مؤلفه انقلاب اسلامی در پیروزی و استمرار آن، ارزش‌های دینی و انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: وجود رهبری فاضل و شایسته دومین مؤلفه پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن به شمار می‌رود، که در دنیا بی نظیر است.

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری گفت:  مردم، سومین مؤلفه پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی به شمار می روند؛ زیرا مشروعیت در نظام اسلامی لزوما از جانب خداست و مقبولیت از آن مردم است و مفهوم مردم سالاری دینی همین است.

بسیج افزود: اصالت با هدایت مردم است و حضور مردم در صحنه و میدان مهم می باشد و همواره مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف نقش داشته اند.

وی انقلابی ماندن مردم را لازمه استمرار انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران ازنظر اهداف و اصول و رهبران و ابزاری که بکار می برد در دنیا ممتاز و نمونه است و به همین دلیل دشمنان داخلی و خارجی و استکبار جهانی با آن مخالفت نموده و سنگ اندازی می‌کنند.

دکتر بسیج با اشاره به اینکه پیشرفت در مسایل فرهنگی زمان بر می باشد، گفت: به برکت خون شهدا و حضور مردم، سرعت اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار زیاد است .

وی تأکید کرد: رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت و رتبه‌های بالای علمی و فناوری و ...، علی رغم آشوب‌ها، فتنه‌ها، جنگ و ترور و تحریم، در طول حدود 40 سال گذشته مرهون خون پاک شهدا و ایستادگی مردم مقابل توطئه‌های دشمنان است.

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس تحلیل‌های کارشناسان اجتماعی و اقتصادی، ریل گذاری صحیح در دولت و حضور مؤثر مردم در صحنه‌ها، نوید بخش سال پربرکت از نظر اقتصادی است.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53322

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53322/حضور-مؤثر-مردم-نویدبخش-سال-پربرکتی-لحاظ-اقتصادی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir