کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری:

امروز طبیعت میزبان ماست و باید مهمان خوبی برای مراقبت از آن باشیم

13 فروردين 1402 ساعت 8:00

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: طبیعت میزبان ماست و باید مهمان خوبی برای مراقبت از طبیعت باشیم احترام به طبیعت را در واقع احترام به زندگی سالم خودمان بدانیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛اصغر احمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه رمضان و قبولی تاعات و عبادات مسلمین اظهار کرد: مطمئنا هم استانی های عزیز به حرمت ماه مبارک رمضان موازین شرعی را در روز طبیعت رعایت خواهند کرد.

وی ضمن توصیه به مراقبت از طبیعت در روز 13 گردش ادامه داد: طبیعت میزبان ماست و باید مهمان خوبی برای مراقبت از طبیعت باشیم احترام به طبیعت را در واقع احترام به زندگی سالم خودمان بدانیم.

احمدی افزود: هم استانی‌ها در روز طبیعت وقتی وارد مناطق جنگلی می شوند حتما از شکستن شاخه درختان و ریشه کنی آنها خودداری کنند، وسایل گرما ساز بهمراه داشته باشند و از چوب برای گرم کردن استفاده نکنند تا سفر خوبی را در طبیعت داشته باشند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری توصیه کرد: بعد از ترک طبیعت حتما زباله‌های داخل طبیعت را خارج کنند و این‌ها را رهاسازی نکنند چون بعضی از این زباله ها غیرقابل تجزیه هستند و به طبیعت آسیب می رسانند.

وی تصریح کرد: از گیاهانی که در حال گل‌دهی هستند مراقبت شود و در جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و حفاظت از طبیعت کوشا باشند و در صورت نیاز و وقوع حادثه با شماره‌های 1504 و 139 با همکاران ما ارتباط برقرار کنند و امیدواریم همه هم استانی ها سفر خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/1030ج 


کد مطلب: 53297

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53297/امروز-طبیعت-میزبان-ماست-باید-مهمان-خوبی-مراقبت-باشیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir