کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش 11 درصدی ترددها به سمت چهارمحال و بختیاری

4 فروردين 1402 ساعت 7:00

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مسافرت‌های نوروزی ترددها به سمت استان ۱۱ درصد افزایش داشته است.


روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امروز مورد خاصی در محورهای مواصلاتی استان مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه همچنان سامانه‌های ناپایدار در این استان حاکم هستند انتظار می‌رود مسافران و هم‌استانی‌ها موارد ایمنی و هشدارهای کارشناسان مربوطه درخصوص عبور از جاده‌های استان مدنظر داشته باشند.

غلامی افزود: همچنان تردد سهل و روانی در جاده‌های استان برقرار است و مسافران درصورت وقوع مورد خاصی می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مسافران برای تردد در استان آخرین اطلاعات مربوط به راه‌ها را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه مسافرت‌های نوروزی درحال انجام است تا به امروز ۱۱ درصد ترددها به سمت استان افزایش داشته است.

غلامی گفت: با همت راهداران تردد روانی در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ برقرار است و راهداران در این محل‌ها مستقر هستند اما مسافران نوروزی همچنان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند چون فضای زمستانی بر استان است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 53231

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53231/افزایش-11-درصدی-ترددها-سمت-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir