کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

درخت و احیای آن یک اصل اساسی و مهم است

15 اسفند 1401 ساعت 10:58

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درخت و احیای آن یک اصل اساسی و مهم است، گفت: طرح کاشت نهال یک برنامه جهانی است که سهم ایران از آن کاشت یک میلیارد اصله درخت است که باید طی چهار سال انجام شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در آیین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، اظهار کرد: حفظ و صیانت از طبیعت، نشان از توجه به سلامت خود انسان است.
 
وی با اشاره به اینکه درخت و احیای آن یک اصل اساسی و مهم است، افزود: طرح کاشت نهال یک برنامه جهانی است که سهم ایران از آن کاشت یک میلیارد اصله درخت است که باید طی چهار سال انجام شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همه برکات خداوند در طبیعت نهادینه شده است، عنوان کرد: خوشبختانه این روزها توجه جهان و جهانیان به صیانت از طبعیت است.
 
نکونام خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن عنوان کرده است که هر آنچه در آسمان‌ها و زمین است برای انسان آفریده شده است، نباید با کوتاهی آن را نابود کنیم و از مواهب آن بهره نبریم.
 
وی وظیفه مسؤولان را فراهم کردن زمینه معاش، آسایش و آرامش مردم دانست و اضافه کرد: تعامل بین مردم و مسؤولان باید دوطرفه باشد، هر دو طرف باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نباید صرفا از مردم انتظار داشته باشیم که به وظایف خود عمل کنند بلکه مسؤولان نیز وظایفی برعهده دارند که نباید از آن چشمپوشی کنند ازجمله آن تامین معیشت، اقتصاد و سلامت جامعه است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53091

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53091/درخت-احیای-یک-اصل-اساسی-مهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir