کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری در مسائل فرهنگی هم اولویت باشند

15 اسفند 1401 ساعت 10:26

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌افزایی بین دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های فرهنگ و هنر باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های استان در مسائل فرهنگی باید هم اولویت باشند.


احسان قائدی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های فرهنگ و هنر باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های استان در مسائل فرهنگی باید هم اولویت باشند.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری تا کنون برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر همواره به‌صورت جزیره‌ای برگزار شده و باید هم‌افزایی بین دستگاه‌های استان در حوزه‌های فرهنگ و هنر بسیار جدی‌تر پیگیری شود.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان از سوی مدیران ارشد جدی گرفته شود چرا که بودجه‌های اختصاص داده شده به فرهنگ و هنر در استان بسیار نا چیز است که همین امر باعث دلسردی هنرمندان و همچنین ضربه به فرهنگ و هنر استان شده است.

قائدی عنوان کرد: اولویت چهارمحال و بختیاری باید فرهنگ و هنر باشد و نباید همه تمرکز بر اقتصاد و زیرساخت‌های عمرانی باشد که این امر باعث عدم پیشرفت است و تا نتوانیم فرهنگ و هنر را ارتقا دهیم در بخش‌های دیگر نیز موفق نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در قرارگاه فرهنگی تلاش دارد با هم فکری دستگاه‌های متولی در استان و هم‌افزایی هر چه بیشتر و برگزاری نشست‌های ماهانه و فصلی راهکارهای مناسب را به شورای فرهنگ عمومی ارائه دهد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تنظیم سند زیست بوم استان از سوی حوزه هنری گفت: سند زیست بوم تهیه شده در حوزه هنری استان تلاش دارد مسائل فرهنگی و هنری استان را با تکیه بر زیست بوم استان پیش ببرد و اکنون در حوزه هنری با تنظیم و ثبت این سند برنامه‌های فرهنگی و هنری را تا دو سال آینده برای اجرا و رسیدن به اولویت، زمان‌بندی کرده‌ایم.

قائدی یاد آور شد: باید در قرارگاه هنری چهارمحال و بختیاری نیز با ایجاد سند و تکیه بر زیست بوم استان بتوانیم از تهاجم دشمنان به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود جلوگیری کنیم.

انتهایپیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 53088

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53088/دستگاه-های-چهارمحال-بختیاری-مسائل-فرهنگی-هم-اولویت-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir