کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر صمت تاکید کرد:

ضرورت مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در توسعه فناوری صنعت

2 اسفند 1401 ساعت 14:26

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:باید توسعه فناوری در صنعت مورد توجه قرار گیرد، شرکت‌های دانش‌بنیان باید در این مهم مشارکت کنند.


به گزارش جهانبین نیوز،  ، علی رسولیان پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سرمایه‌های اجتماعی خوبی که به‌عنوان مدیران کارکشته شکل گرفته است باید مورد توجه قرار گرفته و از فکر، ایده و تجربه آنان برای پیشبرد اهداف سازمان‌های صمت استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز کشور معیشت مردم است و باید تلاش کنیم تا سطح رفاه مردم بهبود پیدا کند تصریح کرد: فقر انسان را به کفر نزدیک می‌کند از همین رو است که مقام معظم رهبری کارآفرین که پایه تولید است را به فرد عابد تشبیه می‌کنند.

رسولیان با اذعان بر اینکه اگر قرار است معیشت مردم بهبود یابد باید به سمت تولید برویم گفت: در مجموعه وزارت صمت به سمت بهبود حکمرانی صنعت هستیم، زنجیره ارزش باید تقویت و مشکلات آن رفع شود.

رسولیان خاطر نشان کرد: منابع باید تامین شود، به‌لحاظ منابع انسانی مشکلی وجود ندارد اما منابع زیرساختی همچون آب، برق، گاز و... باید فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه  ۹۴ پست برق در کل کشور تامین شده است تا مشکل برق صنعت حل شود گفت:  برای تامین آب تولیدکنندگان به سمت استفاده از پساب رفته‌ایم و برای تامین منابع مالی اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

رسولیان با تاکید بر اینکه  در شهرک‌های صنعتی کشور بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی راه‌اندازی شده است خاطر نشان کرد: امید است با کمک دستگاه‌های کشور بتوانیم شرایط مناسبی برای توسعه این واحدها فراهم کنیم.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52954

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52954/ضرورت-مشارکت-شرکت-های-دانش-بنیان-توسعه-فناوری-صنعت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir