کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری/ وقوع بارش‌های پراکنده تا اواسط هفته آینده

1 اسفند 1401 ساعت 12:46

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز سه‌شنبه ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه غربی و جنوبی وجود دارد.


سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز هم جوی نسبتا پایدار در این استان پیش‌بینی می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: امروز مردم استان صبح نسبتا سردی را تجربه کردند و ایستگاه‌های شهرکرد، چلگرد، سورشجان و بن 14 درجه سانتی‌گراد را به ثبت رسانده و به‌عنوان سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.
 
قطره افزود: برای روز سه‌شنبه ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه غربی، شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، قسمت‌هایی از فارسان و کیار و در جنوب، غرب لردگان و خانمیرزا وجود دارد.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای روز چهارشنبه آسمان ابری است اما بارشی نداریم، از روز پنجشنبه این سامانه مجدد فعال می‌شود و بارش‌هایی را در سطح استان به‌ویژه نیمه غربی و جنوبی خواهیم داشت.
 
وی فعالیت این سامانه بارشی را تا اواسط هفته آینده عنوان و بیان داشت: این سامانه چندان قوی نیست و خصوصا در نیمه شرقی استان بارش چندانی نداریم.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52944

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52944/ورود-سامانه-بارشی-چهارمحال-بختیاری-وقوع-بارش-های-پراکنده-اواسط-هفته-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir