کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز طرح ویژه عملیاتی پلیس مبارزه با سرقت در بام ایران

30 بهمن 1401 ساعت 12:49

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: فرماندهی انتظامی این استان طرح ویژه عملیاتی پلیس مبارزه با سرقت را با هدف پیشگیری، شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار قرار داده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح ویژه عملیاتی پلیس مبارزه با سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای سلسله مراتب انتظامی این استان این طرح را در دستور کار قرار داده است.
 
وی تصریح کرد: ۶۰ تیم عملیاتی در این راستا به سایر نیروها اضافه شده است و از این پس در بحث پیشگیری، شناسایی و دستگیری سارقین سرعت عمل و جدیت بیشتری را شاهد هستیم.
 
امان‌اللهی بیان داشت: برخورد قاطع و مستمر با سارقان به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ظرف چند روز گذشته 20 نفر از سارقین و مال‌خران که تعدادی از آن‌ها از گذشته تحت تعقیب و تعدادی نیز فراری بودند دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: هفت دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده و اموال قابل توجهی از این افراد کشف و ضبط شده است.
 
امان‌اللهی از دستگیری باند سرقت به عنف احشام خبر داد و خاطرنشان کرد: امید است با همراهی و همکاری مردم بتوانیم این طرح را در جهت پیشگیری از سرقت‌ها و در جهت شناسایی و برخورد با سارقین و در نهایت ایجاد امنیت و ارامش برای مردم اجرا کنیم.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مجموعه انتظامی این استان از معدود استان‌هایی است که امسال افزایش سرقت را در بحث وقوع نداشته و در بحث شناسایی و دستگیری عمده سرقت‌های مهم و باندی شناسایی و دستگیر شدند و مبارزه جدی و بی‌امانی را در پلیس آگاهی دارند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52931

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52931/آغاز-طرح-ویژه-عملیاتی-پلیس-مبارزه-سرقت-بام-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir