کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازگشایی مسیر ارتباطی روستاهای حاشیه محورهای اصلی در کوهرنگ

26 بهمن 1401 ساعت 13:05

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر ارتباطی همه روستاهای کوهرنگ که در حاشیه محورهای اصلی قرار دارند تقریبا باز است.


روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌ها امروز در این استان به‌صورت باران است اظهار کرد: اگر بارش‌ها از این پس به همین صورت باشد بازگشایی محورهای روستایی آغاز می‌شود.
 
وی تصریح کرد: مسیر ارتباطی همه روستاهایی که در حاشیه محورهای اصلی قرار دارند تقریبا باز است، اما بیشتر مشکل در مورد روستاهایی است که بخشی از مسیرشان تا محورهای مواسلاتی اصلی بازگشایی نشده است.
 
غلامی بیان داشت: در بخش بازفت نزدیک به 70 روستا، گردنه چری، گردنه تاراز، دهستان موگویی، مسیرهای منتهی به استان‌های مجاور و... برای بازگشایی نیازمند اقداماتی هستند و کارهایی در این زمینه آغاز شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درحال حاضر در گردنه قامشلو شاهد بارش شدید برف هستیم، در گردنه گوشنگلی هم مشکلات ترافیکی به دلیل برف شدید وجود دارد، محور شریانی شهرستان فلارد به سمت سمیرم بارش برف شدید وجود دارد.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52890

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52890/بازگشایی-مسیر-ارتباطی-روستاهای-حاشیه-محورهای-اصلی-کوهرنگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir