کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری:

خسارت مشکلات ناشی از تاخیر توزیع مرسولات پستی پرداخت می‌شود

23 بهمن 1401 ساعت 11:23

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: اگر تاخیر در توزیع مرسولات پستی مشکلی برای بسته‌های مردم ایجاد کرده است می‌توانند با مراجعه به بازرسی خسارت خود را دریافت کنند.


اسماعیل اعرابی مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل بارش برف در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه در توزیع این بسته‌ها مشکلاتی بروز کرد که می‌توان دلیل آن را ارسال بسته‌ها با موتور دانست.

وی بیان داشت: روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه علی‌رغم تعطیلی، همکاران ما سر کار حضور داشتند و کار توزیع مرسولات پستی را انجام دادند.

اعرابی افزود: اگر تأخیر در توزیع مرسولات پستی مشکلی برای بسته‌های مردم ایجاد کرده است می‌توانند با مراجعه به بازرسی خسارت خود را دریافت کنند.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش پست استان، مجموعه مدیریت و همه همکاران بر این است که با وجود شرایط ویژه زمستان امسال بتوانند بسته‌ها را سریع‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

اعرابی یادآور شد: وجود برف در کوچه‌ها سبب می‌شود که عبور و مرور پستچی‌ها با موتور یا ماشین سخت شود و مأمور پست به اجبار باید بسته را با پای پیاده به دست مردم برساند و همین موضوع اثرات منفی بر کیفیت توزیع مرسولات دارد و به همین دلیل اکثر همکاران ما روزهای تعطیل را نیز به روزهای کاری خود اضافه کردند.

وی افزود: درسازمان توزیع کل کشور وسیله‌ای که استفاده می‌شود موتور است و این استان ۷۵ نامه‌رسان فعال هستند، که ۶۰ نفر آن‌ها توسط موتور توزیع را انجام می‌دهند و ۱۵ نفر دیگر با ماشین.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به دنبال این هستیم که بر تعداد ماشین‌ها اضافه کنیم تا مشکلات اینچنینی رفع شود، در ستاد هم برای ارتقای موتورها، اقداماتی در دستور کار داریم.

اعرابی با اشاره به اینکه بسته‌های پستی بعد از ورود به پست طبقه‌بندی می‌شوند افزود: وضعیت در پست استان به ثبات نسبی رسیده است و روزانه ۵ هزار مرسوله وارد پست این استان می‌شود که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته در شهرکرد توزیع می‌شود، تعداد مراجعین به پست ۲۰۰ نفر در روز است و اکثراً افرادی هستند که نامه‌رسان دو بار به منزل آن‌ها مراجعه کرده یا آدرس پستی آن‌ها مشکلاتی داشته است.

وی گفت: به دنبال این هستیم که ناوگان پست تقویت شود و دیگر شاهد مشکلاتی چون تأخیر در ارسال مرسولات نباشیم.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعداد مرسولات پستی که وارد استان می‌شود بالا است خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر تعداد توزیع‌کنندگان بسته‌های پستی در اکثر شهرستان‌ها به اندازه کافی است اما در شهرکرد به دلیل شرایط اقلیمی و بارش‌های اخیر چهار تن از همکاران‌مان دچار آسیب‌دیدگی شدند و از همین رو کمبودهایی در زمینه نیروی انسانی داریم که این مشکلات نیز رفع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در اسفندماه بسته‌های پستی بالایی وارد استان می‌شود، تلاشمان این است که توزیع بهتری داشته باشیم و مشکلات در این راستا رفع شود.

اعرابی یادآور شد: در پست چهارمحال و بختیاری همه سرویس‌ها را ارائه می‌شود و ارسال اکثر محصولات پستی به انتخاب مشتری است.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری بیان داشت: یکی از اقدامات خوبی که در پست این استان صورت گرفته است ارسال ۵۵ هزار بسته پستی در چند ماه اخیر حاوی ۲۰۰ هزار جلد کتاب به سراسر کشور است.

انتهای پیام/1026ج

 


کد مطلب: 52848

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52848/خسارت-مشکلات-ناشی-تاخیر-توزیع-مرسولات-پستی-پرداخت-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir