کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

پرچم مبارزه علیه آمریکا و اسرائیل همواره برافراشته است

22 بهمن 1401 ساعت 13:21

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پرچم مبارزه علیه آمریکا و اسرائیل یک پرچم برافراشته است که نمود آن را در کشورهای منطقه چون فلسطین، یمن، بحرین و .. دیده می شود.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راهپیمایی 22 بهمن در بین مردم شهرکرد اظهار کرد: چهل و چهار سال قبل، مثل امروز ملت ایران تحت زعامت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) پرچم ظلم را پایین کشیدند و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را ساقط و به جای آن پرچم دین و اسلام ناب محمدی را حاکم نمودند .

وی با اشاره به اینکه حاکمیت طاغوت در حقیقت نوکری استکبار بود تصریح کرد: آمریکایی‌ها در کشور حاکم بودند و 50 هزار مستشار امریکایی در ایران فعالیت می کرد، ایران به محل دلالی برای چپاول بیت المال و سرمایه ملت به دست مستکبران تبدیل شده بود.

شیرازی ادامه داد:بیش از دو هزار نفر نیرو اسرائیلی در کشور ایران حضور داشتند که وظیفه آن‌ها حفظ پایه‌های حکومت شاهنشاهی و آموزش نیروهای ساواک برای شکنجه مردم ایران بود، لذا نه تنها حکومت شاهنشاهی که حکومت طاغوت فرو ریخت.

وی با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره) که گفته بودند  هدف ما از تشکیل حکومت اسلامی دعوت به توحید است که هدف همه انبیا الهی بود بیان داشت:هدف امام(ره) استمرار حرکت انبیا و اولیا بود، مبارزه ملت ایران علیه طاغوت ریشه قرآنی داشت زمانی که مستکبران نقشه کشیده بودند و دین و اسلام را از بین ببرند و فرهنگ اروپایی را پایگذاری آن کنند، از همین رو بود که لایحه کاپیتلاسیون را تصویب کردند اما با اعتراض امام خمینی(ره) در 8 ابان 43 مواجه شدند.

شیرازی افزود: بعد از 44 سال به پرچمی که امام خمینی(ره) و شهدا برافراشته‌اند نگاه میکنیم که چگونه جهان در زیر این پرچم حرکت می کنند و در آینده رونق آن بیشتر می‌شود، آنچه را اینک می‌بینیم تمایل مردم جهان به اسلام است و مشاهده میکنیم که پرچم مبارزه علیه آمریکا و اسرائیل یک پرچم برافراشته است که نمود آن را در کشورهای منطقه چون فلسطین، یمن، بحرین و .. دیده می شود.

وی خاطر نشان کرد: اغتشاشاتی که اخیرا شاهد آن بودیم یک برنامه ریزی برای برنامه آشوب در ایران است که از سال 68 طرح ریزی شده در سال 88 یعنی 20 سال بعد یک فتنه عظیم شکل گرفت که با شکست مواجه شد.

شیرازی اذعان داشت: مجددا در سال 98 فتنه دیگری را برنامه ریزی کردند که آن هم شکست خورد و در سال 1401 دوباره یک جنگ ترکیبی را برای هدف قرار دادن فکر مردم ایران به راه انداختند .

وی بیان داشت: رویکرد استکبارگران از جنگ نظامی به جنگ فرهنگی تغییر پیدا کرده است، دشمن می‌داند جمهوری اسلامی در بعد نظامی یک کشور پیشرفته است،اگر حرفی بزند محکم پای آن ایستاده است و به همین دلیل به جنگ‌های فرهنگی رو آورده است.

شیرازی اظهار کرد: سوالی که مطرح می شود این است که آیا انقلاب امام و ملت ایران و حرکت آن که همان اسلام ، توحید، و نفی قدرت استکباری بود به نتیجه رسیده است یا خیر؟آمریکایی ها اعلام کردند یک مرکز تحقیقاتی در یک نظر سنجی و آینده‌نگری اعلام کرده است تا سال 2050 اسلام در اروپا و در کشورهای اروپایی آنچنان رشد می‌کند که تعداد جمعیت مسلمانان  از مسیحیان بیشتر می شود و این یعنی همان پیروزی و حرکت انقلاب .

وی بیان داشت: در دوران هرکدام از رئیس جمهورهای آمریکا دو سند منتشر می شود ، سندی که اخیرا از سوی بایدنت منتشر شده بر این موضوع اذعان کرده که قدرت جمهوری اسلامی در جهان رو به رشد است و اگر ما در مقابل آن نیاستیم، در آینده نه آمریکا و نه اسرائیل وجود ندارد.

شیرازی عنوان کرد: به همین دلیل است کهه برای مقابله با آن همه توان خود را به کارگرفته است اما باید بداند که کاری از پیش نمی برد چراکه این مردم پای انقلاب خود ایستاده اند ، شهید داده اند و با طاغوت جنگیده اند.

وی یادآور شد: چهل و چهار سال ازهر راهی وارد شدند شکست خوردند و در آینده نیز همین گونه است، جوانان ایرانی دهه‌های 60 تا 90 پای انقلاب ایستاده اند، شهادت را می پذیرند و از انقلاب ، امام و شهدا جدا نخواهند شد، مطمئن باشید آینده از امروز زیبا تر است و همه مشکلات رفع خواهد شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 52842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52842/پرچم-مبارزه-علیه-آمریکا-اسرائیل-همواره-برافراشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir