کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

همه مناطق روستایی صعب‌العبور باید از نعمت برق برخوردار شوند

20 بهمن 1401 ساعت 7:09

امام جمعه شهرکرد گفت: همه مناطق روستایی صعب العبور در چهارمحال و بختیاری با کمترین جمیعت نیز از نعمت برق برخوردار شوند.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام محمد علی نکونام  اظهار کرد: خدمات صنعت برق در سطح استان بعد از وقوع انقلاب اسلامی ، چشم گیر و قابل تقدیر است .

وی در ادامه افزود: نیرو های صنعت برق استان در سالهای متمادی تلاش نموده تا برق را به دور ترین نقاط استان برسانند و امید است بزودی با توجه به آهنگی که در شرکت توزیع برق نسبت به برق دار کردن مناطق روستایی وجود دارد، همه مناطق روستایی صعب العبور با کمترین جمیعت نیز از نعمت برق برخوردار شوند.

 مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر 100 در صد خانوارهای شهری و99.7 درصد خانوار های روستایی (752 روستا ) در استان از نعمت برق بهره مند می باشند ، گفت : با وجود سه پست انتقال برق به ظرفیت 1400 مگاولت آمپر، 20 پست فوق توزیع به ظرفیت 905 مگاولت آمپر و 140 فیدر برق رسانی 20 کیلوولت در استان ، ظرفیت زیر ساخت های برق رسانی مطلوب است و شرایط برای سرمایه گذاران در فعالیت های تولیدی و صنعتی فراهم می باشد.

وی با تشریح توسعه زیر ساخت های برق رسانی بعد از وقوع انقلاب اسلامی در چهارمحال وبختیاری، گفت : در در دهه مبارک فجر امسال 43 پروژه با 3647 میلیارد ریال اعتبار( 37 پروژه افتتاحی به ارزش 2167 میلیارد ریال و 6 پروژه کلنگ زنی به ارزش 1480 میلیارد ریال ) مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 52815

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52815/همه-مناطق-روستایی-صعب-العبور-باید-نعمت-برق-برخوردار-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir