کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بارش برف و باران تا پایان هفته در چهارمحال و بختیاری

8 بهمن 1401 ساعت 10:32

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز فعالیت یک سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته شاهد بارش برف و باران در این استان خواهیم بود.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مه پدیده غالب برای اکثر نواحی شرقی این استان بود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌هایی ضعیف از اواخر امشب در کوهرنگ آغاز می‌شود ادامه داد: این سامانه برای فردا در شمال غرب استان ادامه می‌یابد.

چراغ‌پور بیان داشت:این سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه تقویت شده و بارش برف و باران را در اکثر نقاط استان سبب می‌شود شدت بارش‌ها برا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای نمیه غربی استان است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش برف و باران، وزش باد، کولاک برف در ارتفاعات و مناطق برف‌گیر، گردنه‌ها، مه و کاهش دید در برخی ساعات و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به ویژه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دور از انتظار نیست یادآور شد: توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها از  صعود به ارتفاعات در مناطق برف‌گیر خودداری کنند و در طول فعالیت این سامانه خصوصا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بررسی الگوهای هواشناسی نشان از بارش‌هایی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سطح استان دارد که به‌صورت ضعیف‌تر هستند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52658

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52658/بارش-برف-باران-پایان-هفته-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir