کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری:

هدف از بازرسی‌‌های سرزده مچ‌گیری نیست، بلکه ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم است

4 بهمن 1401 ساعت 15:03

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از بازرسی‌های سرزده مچ‌گیری نیست، بلکه حل مشکلات و ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی این سرکشی‌ها است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب قائدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری هدف از انجام بازرسی‌های سرزده را کمک به اجرای قانون در ادارات و آشنایی مردم به حقوق خود دانست.

وی افزود: هدف از بازرسی‌ها مچ‌گیری نیست، بلکه حل مشکلات و ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی این سرکشی‌ها است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از مشکلات موجود در ادارات پس از انجام بازرسی‌های سرزده در گذشته مرتفع شده است که این مسئله نشان از تاثیر مثبت این بازرسی‌ها دارد.

قائدی بر ادامه بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت:  گزارش این‌ بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تقدیم استاندار خواهد شد و همچنین نقاط ضعف و قوت به مدیرکل دستگاه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 52617

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52617/هدف-بازرسی-های-سرزده-مچ-گیری-نیست-بلکه-ارتقای-کیفت-خدمتگذاری-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir