کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

تامین آب موقت عملیات عمرانی در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

19 دی 1401 ساعت 13:31

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در سایت‌های مسکن که امکان تامین آب پایدار وجود ندارد، آب موقت جهت اجرای ساخت و ساز تهیه شده است، در واقع در همه مکان‌هایی که ساخت و ساز مسکن انجام می‌شود، آب موقت تهیه شده است.


احمدرضا محمدی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح نهضت ملی در سال 1400 در قالب طرح اقدام ملی ابلاغ و بعد از آن تبدیل به قانون جهش تولید مسکن شد.
 
وی افزود: ازجمله وظایفی که شرکت آب و فاضلاب در طرح اقدام ملی مسکن برعهده گرفت، طراحی تاسیسات زیربنایی این پروژه بود، که بلافاصله در شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری بخش مستقلی برای آن در نظر گرفته شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کار طراحی تاسیسات در سایت‌های نهضت ملی مسکن انجام و برآورد قیمت‌ها صورت گرفته، همچنین نقشه‌های اجرایی نیز تهیه شده است.
 
محمدی خاطرنشان کرد: طرح‌های تامین آب پایدار برای سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن اعتبار بسیاری می‌طلبید که در قانون جهش مسکن نحوه تامین آن پیش‌بینی شده است.
 
وی اضافه کرد: در سایت‌های مسکن که امکان تامین آب پایدار وجود ندارد، آب موقت جهت اجرای ساخت و ساز تهیه شده است، در واقع در همه مکان‌هایی که ساخت و ساز مسکن انجام می‌شود، آب موقت تهیه شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اما بعد از سکونت مردم در واحدهای ساخته شده باید به فکر تامین آب پایدار برای آن‌ها باشیم، که اجرای این مهم نیازمند تامین اعتبار است و کماکان منتظر تخصیص اعتبار هستیم.
 
محمدی خاطرنشان کرد: تاکنون از محل‌های پیش‌بینی شده هیچ اعتباری برای تامین آب پایدار در سایت‌های مسکن تخصیص داده نشده است.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52458

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52458/تامین-آب-موقت-عملیات-عمرانی-طرح-نهضت-ملی-مسکن-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir