کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

بیش از ۶ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در صف اعزام به حج

18 دی 1401 ساعت 11:42

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نامی‌های تشرف به حج تا پایان سال 86 در کل کشور حدود یک میلیون و 160 نفرند که از این تعداد متقاضی حدود 6 هزار و 80 نفر مربوط به این استان هستند.


یوسف آقابزرگی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مشمولان واجد تشرف در چهارمحال و بختیاری 5 درصد هستند، اولویت اول برای اعزام این مشمولان نیز با کسانی است که در سال 99 ثبت نام و وجه مورد نیاز را واریز کردند.
 
وی افزود: سفر افرادی که در سال 99 ثبت نام کردند به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و نتوانستند اعزام شوند.
 
مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولویت دوم تشرف برای کسانی است که دارای قبض ودیعه‌گذاری از تاریخ 29 اسفندماه 85 هستند.
 
آقابزرگی عنوان کرد: اولویت‌های سوم تشرف مربوط به افرادی است که تا پایان 31 فروردین سال 86 ثبت نام کردند، اولویت چهارم نیز مربوط به متقاضیانی است که تا پایان 31 اردیبهشت 86 نام‌نویسی کردند و اولویت آخر کسانی هستند که از تاریخ 1 خرداد 86 به بعد به صورت روزشمار تا تکمیل ظرفیت کاروان ثبت نام کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: ثبت نامی‌های تشرف به حج تا پایان سال 86 در کل کشور حدود یک میلیون و 160 نفرند که از این تعداد متقاضی حدود 6 هزار و 80 نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری هستند.
 
مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر سالی 87 هزار نفر حاجی به سرزمین‌های وحی اعزام کنیم به احتمال بسیار زیاد 13 سال طول می‌کشد تا کلیه متقاضیان به حج اعزام شوند.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 52451

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52451/بیش-۶-هزار-نفر-چهارمحال-بختیاری-صف-اعزام-حج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir