کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

خروج سامانه بارشی از آسمان چهارمحال و بختیاری

20 آذر 1401 ساعت 13:29

مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی درحال خارج شدن از استان است و برای امروز بعد‌اظهر، تا بعدازظهر دوشنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شب گذشته خصوصا در شمال استان، شاهد بارش به‌صورت برف بودیم و بیشتر بارش‌ها از ایستگاه شلمزار حدودا چهار میلی‌متر گزارش شده است.
 
وی بیان داشت: میزان بارش‌های در فرخشهر سه میلی‌متر، در شهرکرد یک میلی‌متر و در بقیه مناطق بارش‌ها قابل اندازه‌گیری نبود.
 
چراغ‌پور میزان برف در گردنه چری را پنج سانتی‌متر گزارش برف به ثبت رسید و در ایتسگاه‌های اطراف بن بارش برف گزارش شده است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این سامانه درحال خارج شدن از استان است و برای امروز بعد‌اظهر، تا بعدازظهر دوشنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته شاهد بارش‌هایی به‌صورت برف و باران در سطح استان خواهیم بود
 
وی گفت: بارش‌ها برای روز سه‌شنبه بیشتر برای مناطق غربی است و از اواخر روز چهارشنبه تا صبح جمعه اکثر نواحی استان تحت تاثیر بارش‌ها قرار می‌گیرد و شدت بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان خواهد بود.
 
چراغ‌پور گفت: از نظر دمایی همچنان استقرار هوای سرد را در استان شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/1026ج
 
 


کد مطلب: 52260

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52260/خروج-سامانه-بارشی-آسمان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir